Bruidsschat

S

Samir

Guest
Iedereen zegt hier verstandige dingen...maar vaak als puntje bij paaltje komt..dan wordt er anders gedacht

ik heb altijd al gezegd dat bessie wijs is.. Je hebt volkomen gelijk bessie haha k weet dat veel meisjes opeens in golddiggers veranderen als t echt draait om het geldbedrag.
En dan vraag je: ewaa zo was je toch helemaal niet? en dan krijg je als antwoord: 'nee zo ben ik ook niet hoor, maar het is toch belangrijk om iets te kunnen opbouwen? weet je hoe duur
het is om te trouwen en huis inrichten etc.' En dan zeg je: 'ewaa.. zeg het eens, hoe duur?'. En dan somt ze een hele rij met spullen op die ze moet kopen voor het huis. En dan zeg je: ewaa.. je hebt altijd gezegd dat het niet uitmaakt waar we wonen, zolang we maar samen zijn toch? je hebt zelfs gezegd dat je bereid bent om in een doos te wonen met mij?' en dan zegt ze: hihi.. het is toch ONZE toekomst!. en dan zeg je: jaaa maar t zijn mijn thifeloesin! En dan zegt ze Nee het zijn onze thifeloesin! en dan zeg je: ewaa hou ze dan bij mij, ik waak wel over ze! en dan zegt ze: hoezo? vertrouw je me niet ofzo??

hahah moet k verder gaan?
 
6 feb 2011
2.708
25
bessie je hebt gelijk de meeste zouden zeggen ja ik zou zoveel en zoveel willen maar dat hoort niet als je volgens de regels leeft maar goed gair inscha-allah
 
7 feb 2011
823
10
ik heb altijd al gezegd dat bessie wijs is.. Je hebt volkomen gelijk bessie haha k weet dat veel meisjes opeens in golddiggers veranderen als t echt draait om het geldbedrag.
En dan vraag je: ewaa zo was je toch helemaal niet? en dan krijg je als antwoord: 'nee zo ben ik ook niet hoor, maar het is toch belangrijk om iets te kunnen opbouwen? weet je hoe duur
het is om te trouwen en huis inrichten etc.' En dan zeg je: 'ewaa.. zeg het eens, hoe duur?'. En dan somt ze een hele rij met spullen op die ze moet kopen voor het huis. En dan zeg je: ewaa.. je hebt altijd gezegd dat het niet uitmaakt waar we wonen, zolang we maar samen zijn toch? je hebt zelfs gezegd dat je bereid bent om in een doos te wonen met mij?' en dan zegt ze: hihi.. het is toch ONZE toekomst!. en dan zeg je: jaaa maar t zijn mijn thifeloesin! En dan zegt ze Nee het zijn onze thifeloesin! en dan zeg je: ewaa hou ze dan bij mij, ik waak wel over ze! en dan zegt ze: hoezo? vertrouw je me niet ofzo??

hahah moet k verder gaan?



Hahhah deze is waar, er zijn er veel die zo zijn,


Maar goed, ga verder....
 
6 feb 2011
1.652
24
Ik weet dat vanwege een ander onderwerp...namelijk of je het oke zou vinden als je man een tweede vrouw wil trouwen. Dan hoor ik meiden ook zo vaak roepen: Jaaa ik zou dat wel accepteren, want het mag gewoon in de islam en dat mag je niet weigeren etc etc etc..Maar zodra het erop aankomt, nou dan hoor je ze echt wel anders piepen, hoor je later dat ze is gescheiden enzo. Daarom praat ik liever niet, hahah ik weet niet hoe ik zou reageren als het echt gebeurt..till then my lips are sealed!!
 
1 aug 2011
4.659
53
Salaam allemaal, sorry hoor maar ik weet dat het volgens de Islam normaal is dat er bruidschat gegeven moet worden aan de vrouw, maar voor mij hoeft het niet. Waarom zou ik de man kaal willen plukken?? meskien pobre... Die mannen hebben het al zo moeilijk met al die krengen die niet uit rkempo komen.. Ik ga echt geen geld vragen, wat is dat voor zieligheid? Het komt me niet eens uit de strot!! Mijn vader is gewoon zo`n standaard rhadj en die kan het niet schelen als ik maar opgehoepeld ben!!
 
S

Samir

Guest
Salaam allemaal, sorry hoor maar ik weet dat het volgens de Islam normaal is dat er bruidschat gegeven moet worden aan de vrouw, maar voor mij hoeft het niet. Waarom zou ik de man kaal willen plukken?? meskien pobre... Die mannen hebben het al zo moeilijk met al die krengen die niet uit rkempo komen.. Ik ga echt geen geld vragen, wat is dat voor zieligheid? Het komt me niet eens uit de strot!! Mijn vader is gewoon zo`n standaard rhadj en die kan het niet schelen als ik maar opgehoepeld ben!!

haha als je maar opgehoepeld bent? ben je dan zo een kreng? :p

ik kende een vader die ook van zn dochter af wou. Daarom bood hij mannen aan om zijn dochter gratis mee te nemen
 
1 aug 2011
4.659
53
Wash kom je uit rkempo of niet? haha moet je alles zo letterlijk nemen??

Ik ben een papa`s kindje, maar elke vader wil gewoon dat zijn dochter gaat trouwen...
 
30 mei 2011
119
0
Ik wil een hele hele hele hele mooie zilvere ring en een hele mooie zilvere armband.:love:
Het hoeft toch niet persee geld te zijn? -maf-
 
Bovenaan