Ewa waar zijn jullie

30 mrt 2011
3.288
38
oh veel, zelfs zo veel dat ik het me de titel nier herken (hihihi...)
maar nu ben ik een boek aan het lezen over Osama bin Laden " Mijn leven met OSAMA" is wel interessant
jij?? :giechel:

jij hebt wel een rare smaak. mensen lezen leuke boeken, geen waargebeurde thrillers over osama
 
21 aug 2011
13.008
244
jij hebt wel een rare smaak. mensen lezen leuke boeken, geen waargebeurde thrillers over osama
hahahah neeeh ik heb al die boeken in de bib al gelezen en ik d8 van jah wrm zou ik deze boek niet nemen??
het is iets anders hé
en het is geen thriller het gaat over zijn vrouw en zoon die vertellen hoe hun leven samen met osama was
 
30 mrt 2011
3.288
38
hadden ze een romantische leven? deed hij verhaaltjes vertellen voor t slapen gaan?
 
21 aug 2011
13.008
244
eerlijk wel ze vertelde dat ze uit liefde met hem was getrouwd (het waren neef en nicht) maar hij had wel 4 vrouwen waarvan hij met 1 is gescheiden. hahah het verhaaltjes vertellen denk ik niet
 
30 mrt 2011
3.288
38
hahaha lijkt me echt grappig om familie te zijn van hem. De meest gezochte man van de wereld met jou aan tafel haha subhan allah
 
21 aug 2011
13.008
244
hahah jah dat lijkt me ook grappig ewa jah in het begin van het verhaal ga je een andere beeld hebben van hem maar ik zit nu aan de helft en jij lees jij boeken???
 
30 mrt 2011
3.288
38
ik lees ook soms boeken, ik vind dat wel leuk. Maar geen boeken over bin laden haha

wel raar dat een berberjongen boeken leest jek? zie je niet vaak haha
 
21 aug 2011
13.008
244
ik lees ook soms boeken, ik vind dat wel leuk. Maar geen boeken over bin laden haha

wel raar dat een berberjongen boeken leest jek? zie je niet vaak haha

leuk leuk hahah zou zeggen. hahaha zo erg is het ook weer niet hé
eerlijk gezegt ben jij de eerste arifi die ik hoor zeggen ik lees boeken. maar jah het moet een gewoonte worden dat marokkanen boeken lezen vind je niet???
 
21 aug 2011
13.008
244
leuk leuk hihihi.. zo erg is het niet zé
eerlijk jij bent de eerste ariffi die ik hoor zeggen dat hij boeken leest ik vind dat het een gewoonte moet worden dat marokkanen boeken lezen vind je niet??? en ja je ziet of hoor het niet vaak hahah
 
21 aug 2011
13.008
244
leuk leuk hihihi.. zo erg is het niet zé
eerlijk jij bent de eerste ariffi die ik hoor zeggen dat hij boeken leest ik vind dat het een gewoonte moet worden dat marokkanen boeken lezen vind je niet??? en ja je ziet of hoor het niet vaak hahah
 
Bovenaan