Familie Bezoek!

5 mrt 2011
6.164
21
hahahaha ieuuuww
laatst ging k op bezoek bij soussi familie. we kregen op tafel een bord met couscous en eieren. ik moest er bijna van overgeven. en die swassa maar pushen van; a weldi, niet schamen a samir, zied koul. toen ik zag hoe die mannen met handen aten, balletjes maken van dat droge couscous en happen in gepelde eieren, moest k gelijk opstaan en naar toilet.. daar heb k overgegeven hahaha nooooit meer ga ik bij een soussie eten
 
5 mrt 2011
6.164
21
lekker voorje hahhahahahaaha
Ik was in Marokko, we hadden bezoek gekregen en het werd een beetje laat.
En als ik merk dat het laat is, geloof me, dan word ik een dronken kop. Dus ik wou bezoek uitzwaaien toen ze weggingen.
Ewa je kent toch die lange trappen in Maghreb, ik wou naar benedem lopen, waar bezoek bij
de deur op het punt stond om weg te gaan. Opeens hoor je : ta7 ta7 ta7 ta7 ta7 ta7.
Ik ben van de bovenste tree naar beneden gevallen. Opeens lag ik op de grond voor
mijn familie. Niet dat het pijn deed ofzo, walakin de schaamte die ik toen voelde. Verschrikkelijk.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Hahahahahaha nu je begint over breezer zo een meisje vorg jaar in mn klas had die gestolen van haar moeder had ze 2 flessen meegenomen naar school maar zo een meisje die haten haar dus dat meisje met die flessen moest met de docent mee ff praten op de gang dus dat meisje die pakte zo een fles uit haar tas en wou hem in mijn tas doen ik trek mijn tas weg en BAM op de grond wajouww was hele rwinaa gebeurd! was wel lachen hahahahaahahah
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaahahahahahahaahahaha
Hahahahahaha nu je begint over breezer zo een meisje vorg jaar in mn klas had die gestolen van haar moeder had ze 2 flessen meegenomen naar school maar zo een meisje die haten haar dus dat meisje met die flessen moest met de docent mee ff praten op de gang dus dat meisje die pakte zo een fles uit haar tas en wou hem in mijn tas doen ik trek mijn tas weg en BAM op de grond wajouww was hele rwinaa gebeurd! was wel lachen hahahahaahahah
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahahahaaa me tell ging ene keer over inde klass ik heb die in een meisje haaar rugzak gestopt zodatt ik niet weer hoef na te blijven hahahahaaa ineens hoor je die weer over gaan die leerkracht gaat zo naar haar rugzak zegt ie ooh heb jij de zelfde tell als sara?? die meisje tfoe ze zegt das nie mijn tell ineens wist die leerkracht dat het van mij was heel de klass ging uitlachen O_0
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
hahahahaaa me tell ging ene keer over inde klass ik heb die in een meisje haaar rugzak gestopt zodatt ik niet weer hoef na te blijven hahahahaaa ineens hoor je die weer over gaan die leerkracht gaat zo naar haar rugzak zegt ie ooh heb jij de zelfde tell als sara?? die meisje tfoe ze zegt das nie mijn tell ineens wist die leerkracht dat het van mij was heel de klass ging uitlachen O_0

Hhahahahahahhahahahhahaahahaha omg ik ga stuk! hahah echt een sara actie:p
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
je mag tegenwoordig niks zelfs geen tell meer mee nemen O_0

Mocht altijd al niet maar bij ons als ze je zien met telefoon of je telefoon gaat af pakken ze het af en moet je die om half 4 ophalen bij receptie hahahahaa
je mag je telefoon alleen buiten en in de aula gebruiken tss:eek:nzeker:
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaha by ons mag dat niet verstoord zehma de les & als het gestolen word enz drm mag niejj maar by my is vijf keer ofzo afgepakt maar ze bellen mij altijd express tijdens de less en ikdoe me tell niet graag op still dan doet ie bzzt bzzzt :p
Mocht altijd al niet maar bij ons als ze je zien met telefoon of je telefoon gaat af pakken ze het af en moet je die om half 4 ophalen bij receptie hahahahaa
je mag je telefoon alleen buiten en in de aula gebruiken tss:eek:nzeker:
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
hahaha by ons mag dat niet verstoord zehma de les & als het gestolen word enz drm mag niejj maar by my is vijf keer ofzo afgepakt maar ze bellen mij altijd express tijdens de less en ikdoe me tell niet graag op still dan doet ie bzzt bzzzt :p

Hahahahahahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
weetje wat stom is als ik lach inde klas he moet iedereen opeens lachen O_0
 
Bovenaan