Familie Bezoek!

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
hahaha by ons mag dat niet verstoord zehma de les & als het gestolen word enz drm mag niejj maar by my is vijf keer ofzo afgepakt maar ze bellen mij altijd express tijdens de less en ikdoe me tell niet graag op still dan doet ie bzzt bzzzt :p

Hahahahahahaha
 
6 feb 2011
13.473
66
Een keer in rkempo was ik boos op mijn neef. Ik rende dus met een emmer water achter hem aan.
Opeens hij staat zo stil, ik dacht nu is goed moment om te gooien. Ik wou gooien opeens hij bukt en
het water komt over mijn opa heen. Ik had nog een heel verhaaltje uit te leggen.
 
5 mrt 2011
6.164
21
haahahahahahahahahahahah oeeff
Een keer in rkempo was ik boos op mijn neef. Ik rende dus met een emmer water achter hem aan.
Opeens hij staat zo stil, ik dacht nu is goed moment om te gooien. Ik wou gooien opeens hij bukt en
het water komt over mijn opa heen. Ik had nog een heel verhaaltje uit te leggen.
 
4 feb 2011
3.250
18
Een keer moest ik thee maken , had er perongeluk zout in gedaan

Suiker en zout lijk zooo opelkaar
 
7 feb 2011
3.853
51
pfffff een keer in marokko ik en me familie en zo we zaten 's avonds buiten komt mijn nichtje uit frankrijk naar mij toe gooit ze hete ne3 ne3 thee over me heen pffffffff ik wou haar klappen maar haar vader was er bij :(
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
pfffff een keer in marokko ik en me familie en zo we zaten 's avonds buiten komt mijn nichtje uit frankrijk naar mij toe gooit ze hete ne3 ne3 thee over me heen pffffffff ik wou haar klappen maar haar vader was er bij :(

Hahahahaha net goed hahaha je ggaat toch je nichtje niet slaan:O
 
7 feb 2011
3.853
51
hahaha maar ze is iritant ze gooit altijd mijn schoenen in een hele lege brede put en moet ik weer steeds gaan halen ik wou haar bijna daar in die put zetten maar heb beter niet gedaan.
 
Bovenaan