Gelovige meisjes vaker onveilige seks

23 okt 2011
3.236
175
In elk artikel zit een boodschap verborgen. Intellectueel begrijpen.

sinds wanneer zit er een verborgen boodschap in een wetenschappelijk artikel

tis geen column of poëtisch stuk
sommige mensen kunnen moeilijk toegeven , dat ze niet goed lezen
 
6 feb 2011
13.473
66
We zitten hier op een forum met moslims en moslima's.
We weten beiden dat het niet klopt... trouwens hoe zouden zij onderzoek kunnen voeren over moslims/moslima's? Als je weet dat ze never over gaan praten. Wat ze in de tekst bedoelen, zijn Marokkanen, Turken,.... . Maar zeker geen moslims of moslima's.


Stond wel laatst een artikel over in de krant ' Gemiddelde Moslimmeisjes grijpen naar de noodpil' , ze3ma ze doen t onveilig.
 
31 okt 2011
2.694
24
sinds wanneer zit er een verborgen boodschap in een wetenschappelijk artikel

tis geen column of poëtisch stuk
sommige mensen kunnen moeilijk toegeven , dat ze niet goed lezen

Sinds wanneer is een WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK, een onderzoek dat maar bestaat uit 1000 personen? We leven op aarde met meer dan 7 miljard mensen ;) Een WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK noem ik een onderzoek dat toepassing heeft op iedereen. (wet van Ohm, wet van Pythagoras, Zonnestelsel, Zwaartekracht, het zwarte gat, ....)

Trouwens Aqbuch, jij als moslim... als gelovige... weet dat elke gelovig Marokkaan/Marokkaanse... dus een Moslim/Moslima nooit iets zal hebben voor het huwelijk... verklaar me dan waarom ze het woord gelovige erbij halen in het artikel?.... Het woord gelovige mocht zelfs niet in het "wetenschappelijk artikel' staan. ;)

Ik zal voor U ook een wetenschappelijk artikel maken, even een "wetenschappelijk onderzoek" voeren. Ik zal +-500 personen ondervragen of ze 'maagd of niet-maagd' zijn. En van de gegevens die ik verzamel zal ik die "wetenschappelijk artikel" schrijven en zodanig schrijven alsof die voor de hele wereld van toepassing is. Haha :p

Op de laatste zin zal ik niet ingaan :)
 
31 okt 2011
2.694
24
Stond wel laatst een artikel over in de krant ' Gemiddelde Moslimmeisjes grijpen naar de noodpil' , ze3ma ze doen t onveilig.

Romaissa, ten eerste het zijn geen Moslimmeisjes maar Marokkaanse meisjes.
Vanwaar halen ze dat woord gemiddelde? Op welk getal heeft die gemiddelde betrekking? Op 1000 personen? Op 2000 personen?
Over zoiets kan men onmogelijk een juist wetenschappelijk onderzoek doen.
 
6 feb 2011
5.829
132
Oemh je hebt het denk ik verkeerd begrepen, ze vergelijk de moslim jongeren zeg maar met de autochtone. Daaruit blijkt dat een moslim jongeren het meer onveilig doet dan een belgische/belg.
 
31 okt 2011
2.694
24
Oemh je hebt het denk ik verkeerd begrepen, ze vergelijk de moslim jongeren zeg maar met de autochtone. Daaruit blijkt dat een moslim jongeren het meer onveilig doet dan een belgische/belg.

Dit is wat je zegt. En dit is wat mensen zullen denken van een "wetenschappelijk artikel". Jij en wij hier allemaal, weten dat een Moslim/Moslima niets gaan doen voor het huwelijk. In plaats van gelovige (Moslim(a)) hadden ze gewoon de nationaliteit moeten vermelden. Dus Marokkaan, Turk,.... Maar geen gelovige islamieten... Deze artikel is totaal onwaar, mijn docenten zouden me gelijk geven.
 
6 feb 2011
5.829
132
Dit is wat je zegt. En dit is wat mensen zullen denken van een "wetenschappelijk artikel". Jij en wij hier allemaal, weten dat een Moslim/Moslima niets gaan doen voor het huwelijk. In plaats van gelovige (Moslim(a)) hadden ze gewoon de nationaliteit moeten vermelden. Dus Marokkaan, Turk,.... Maar geen gelovige islamieten... Deze artikel is totaal onwaar, mijn docenten zouden me gelijk geven.

Hahaha dus een moslim die gemeenschap heeft is geen moslim meer? Heeft hij shirk gepleegd?
 
31 okt 2011
2.694
24
Hahaha dus een moslim die gemeenschap heeft is geen moslim meer? Heeft hij shirk gepleegd?

Voor het huwelijk: een moslim moet maagd zien te zijn.
Na het huwelijk: moslim mag PAS niet meer maagd zijn ;)

Blijf allemaal stevig in je schoenen, watew3a sha iroemjen (volg de Belgen niet)


[video=youtube;lBQqvahUbAQ]http://www.youtube.com/watch?v=lBQqvahUbAQ[/video]
 
Bovenaan