Gelovige meisjes vaker onveilige seks

6 feb 2011
5.829
132
Oemah hahhaha, wat probeer je met dat filmpje duidelijk te maken? Ista7ay!!! Kijk uit? Daar heb ik niet veel aan hé. Mensen die toegeeft aan begeertes en lusten is niet perse geen moslim meer.
 
23 mei 2011
1.992
17
Oemah hahhaha, wat probeer je met dat filmpje duidelijk te maken? Ista7ay!!! Kijk uit? Daar heb ik niet veel aan hé. Mensen die toegeeft aan begeertes en lusten is niet perse geen moslim meer.

Das dan een moslim die een zonde begaat.
Pas als je shirk pleegt ben je geen moslim meer. Soms.. echt ahda waha
 
31 okt 2011
2.694
24
Das dan een moslim die een zonde begaat.
Pas als je shirk pleegt ben je geen moslim meer. Soms.. echt ahda waha

Klopt wie shirk pleegt is geen moslim meer.

In soera 'De Vrouwen, aya 48' wordt expliciet duidelijk gemaakt dat shirk een grote zonde is:
'Het is waar, God vergeeft niet dat men iets met Hem vereenzelvigt, maar al hetgeen daarbuiten zal Hij, aan wie Hij wil, vergeven. Wie iets met God vereenzelvigt, begaat waarlijk een zeer grote zonde.'
 
23 mei 2011
1.992
17
Klopt wie shirk pleegt is geen moslim meer.

In soera 'De Vrouwen, aya 48' wordt expliciet duidelijk gemaakt dat shirk een grote zonde is:
'Het is waar, God vergeeft niet dat men iets met Hem vereenzelvigt, maar al hetgeen daarbuiten zal Hij, aan wie Hij wil, vergeven. Wie iets met God vereenzelvigt, begaat waarlijk een zeer grote zonde.'
Ook shirk zal vergeven worden als men daar oprecht berouw voor toont. Maar sterft hy in staat van shirk dan kan die het vergeten.
 
31 okt 2011
2.694
24
Yes. Wrm zou men niet vergeven kunnen worden voor shirk dan volgens jou? Oprecht berouw wordt altyd toch geaccepteerd?
Het is wat anders als men in staat van shirk dood gaat.

Ja dat weet ik wel dat je vergeven wordt als je oprecht berouw toont.
Wat ik bedoel is, kan men niet vergeven worden als men shirk toepast en daarna dood van gaat?
 
23 mei 2011
1.992
17
Ja dat weet ik wel dat je vergeven wordt als je oprecht berouw toont.
Wat ik bedoel is, kan men niet vergeven worden als men shirk toepast en daarna dood van gaat?
Uuh. Shirk toepast en daar dood van gaat? Hoe bedoel je, doodgaan van shirk
 
Bovenaan