Heren, welke combinatie zou je kiezen?

24 jun 2012
111
0
nou eigenlijk is Tmurth alhoceimaanse uitspraak van Tamurt,en alhoceimaans is namelijk mix van ibekoyen, ait wayagher, temsamane en ait touzine.

in een Rkampo van ait wayagher spreken ze de "R" niet uit, bijvoorbeeld "doro" = "do" en "frank" = "Faank"
best wel grappig.

en daarom twijfelde ik of je nou echt een aitwayagher was of niet
 
1 aug 2011
4.659
53
hahaha ok ok ik vat je.. is goed, ik ga een gemotiverende berbergeit zoeken..

woon je op jezelf? Heel goed.. ;) Dan weet je ongeveer hoe het is voor een dame/vrouw...

dat is geheel haar eigen keuze. maar als iemand nu al zegt ik wil niet werken, betekent dat er toch die motivatie mist. in tegenstelling van iemand die zegt. als het nodig is dan zal ik werken.
Die motivatie is essentieel vind ik persoonlijk.

Ik woon op me zelf ik werk 8 uur per dag en doe zelf ook het huishouden. ik weet heel goed wat het inhoudt:p
 
1 aug 2011
4.659
53
weer wat geleerd, thanks..

nou eigenlijk is Tmurth alhoceimaanse uitspraak van Tamurt,en alhoceimaans is namelijk mix van ibekoyen, ait wayagher, temsamane en ait touzine.

in een Rkampo van ait wayagher spreken ze de "R" niet uit, bijvoorbeeld "doro" = "do" en "frank" = "Faank"
best wel grappig.
 
10 mei 2012
14
1
Je locatie misschien? Ik bedoel maar.. khum khum.:)
nee zus, ik lieg niet.
maar eerlijk is eerlijk dankzij urbanisatie en het wegennet zijn de dorpelingen en boeren zwaar aangepast aan het standaard alhoceima accent, dus mischien is jouw Rkempo niet meer zo ouderwets meer, maar het maakt mij niet tot leugenaar.

peace
 
6 feb 2011
11.252
91
nou eigenlijk is Tmurth alhoceimaanse uitspraak van Tamurt,en alhoceimaans is namelijk mix van ibekoyen, ait wayagher, temsamane en ait touzine.

in een Rkampo van ait wayagher spreken ze de "R" niet uit, bijvoorbeeld "doro" = "do" en "frank" = "Faank"
best wel grappig.

klopt helemaal
en dat doen ze vooral met namen
van rachid word achid
karima kaima
marya maya
 
8 aug 2011
552
10
hahaha ok ok ik vat je.. is goed, ik ga een gemotiverende berbergeit zoeken..

woon je op jezelf? Heel goed.. ;) Dan weet je ongeveer hoe het is voor een dame/vrouw...
hahaha dan is het goed.

haha ik weet hoe ik me voel na zulkde dagen:p
 
1 aug 2011
4.659
53
hahaha dan is het goed.

haha ik weet hoe ik me voel na zulkde dagen:p

Ik heb iemand gevonden voor je!! haha...
Zo kom ik ook van haar af.. ze zit toevallig in mijn vriendenkring.. ze is aith hoceimaland achtig...oftewel aithwaygher
20 jaar.. net der propedeuse gehaald.. heeft rijbewijs.. kort, vol.. hoofddoek.. uhm.. kent de keuken sinds een jaar.. dus geen pro..maar goed.. kan altijd nog wat aan gefixt worden.. uhm.. wil ooit terug, maar dan naar hoceimaland... lief? uhm.. soms.. niet heel vaak.. daarom heb ik soms ook wel disucussies met haar.. want ik ben natuurlijk wel lief.. ahaha...

yallah interesse??
 
5 apr 2012
3.426
28
Ik heb iemand gevonden voor je!! haha...
Zo kom ik ook van haar af.. ze zit toevallig in mijn vriendenkring.. ze is aith hoceimaland achtig...oftewel aithwaygher
20 jaar.. net der propedeuse gehaald.. heeft rijbewijs.. kort, vol.. hoofddoek.. uhm.. kent de keuken sinds een jaar.. dus geen pro..maar goed.. kan altijd nog wat aan gefixt worden.. uhm.. wil ooit terug, maar dan naar hoceimaland... lief? uhm.. soms.. niet heel vaak.. daarom heb ik soms ook wel disucussies met haar.. want ik ben natuurlijk wel lief.. ahaha...

yallah interesse??

Jij moet een dating bureau beginnen:haha:
 
Bovenaan