Heren, welke combinatie zou je kiezen?

1 aug 2011
4.659
53
hhaaha ik zag het als goed juist.. je hebt vaak van die dames die zeggen :IK MOET WERKEN en blablabla...
Is toch beter als je vrouwtje ervoor kiest om zelf thuis te blijven als ze dat zelf wil... scheelt je en discussie..

Maar goed, zij is al afgeschreven, we gaan verder...

haha dat spreekt toch voorzich:p dat je niks hebt aan iemand die lui is:p

is goed haha
 
8 aug 2011
552
10
hhaaha ik zag het als goed juist.. je hebt vaak van die dames die zeggen :IK MOET WERKEN en blablabla...
Is toch beter als je vrouwtje ervoor kiest om zelf thuis te blijven als ze dat zelf wil... scheelt je en discussie..

Maar goed, zij is al afgeschreven, we gaan verder...

der is een verschil tussen iemand die er wel voor openstaat. en iemand die het van te voren al heeft afgeschreven.:haha:
 
1 aug 2011
4.659
53
der is een verschil tussen iemand die er wel voor openstaat. en iemand die het van te voren al heeft afgeschreven.:haha:

Leg eens uit... Zou jij graag willen dat ze werkt dan??
Onderschat het werk van een vrouw niet he thuis... Het is niet zo lui-lekkerland als je denkt..
 
8 aug 2011
552
10
Leg eens uit... Zou jij graag willen dat ze werkt dan??
Onderschat het werk van een vrouw niet he thuis... Het is niet zo lui-lekkerland als je denkt..

dat is geheel haar eigen keuze. maar als iemand nu al zegt ik wil niet werken, betekent dat er toch die motivatie mist. in tegenstelling van iemand die zegt. als het nodig is dan zal ik werken.
Die motivatie is essentieel vind ik persoonlijk.

Ik woon op me zelf ik werk 8 uur per dag en doe zelf ook het huishouden. ik weet heel goed wat het inhoudt:p
 
10 mei 2012
14
1
hahaha grappig, je zou een goede detective zijn!!!
"Private detictive Loulout" leuke naam toch!!!

en voor Trotse_berbers ,wat is er zo Aitwayagher aan mijn nickname?
 
Bovenaan