Identiteitskaart bij aankoop simkaart

21 apr 2014
405
126
Maroctelecom flasht wel, werd van de ene winkel naar de andere winkel gestuurd. Me pa heeft zeker 30euro betaals:/
En heb nu maand internet maar moet wel iedere week langs komen snel internet te hebben. Hahaha oplichters in de ramadan, me vader had geen zin in gezeik of hoofdpijn dus liet ze maar doen. Weet niet of het echt zo is bij maroc telecom dat je telkens moet opwaarderen, maar dat zeiden ze tegen ons.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Dit was vorig jaar ook zo bij inwi shop, maar dit jaar moet je sowieso je carte national meenemen omdat ze dat moeten registeren dat is een nieuwe regel hiero. Ze nemen een kopie van je ID Kaart. Maar als je bv meerdere sim nodig hebt, kan je dat allemaal registeren op 1 naam dus ik hoefde mijn ID niet te laten zien.:hihi: Het voordeel is dat je elk jaar gewoon je nummer kan behouden hebben ze mij wijsgemaakt hihi

Btw; Ik raad iedereen inwi aan, als je een sim(inwi zen) neemt van 100 dh krijg je een maand internet, 3uurtjes gratis bellen en 1000 smsen.
 
17 apr 2013
260
10
ik vind het een aparte gedoe. weet iemand misschien of je meerde sim kaarten tegelijk kunt kopen?
 
Bovenaan