In Marokko met de trein

8 aug 2011
552
10
ik heb toen de trein gepakt van oujda naar tanger.
eerlijk de eerste klas is veel luxer dan hierzo haha.
airco alles
 
6 feb 2011
13.473
66
Hahaha.. Ik vind et altijd leuk als ik niks te doen heb, om naar andere mensen te kijken. Ik zat me daar ff te verbazen wat die mensen daar deden hahahhah
 
8 aug 2011
552
10
Hahaha.. Ik vind et altijd leuk als ik niks te doen heb, om naar andere mensen te kijken. Ik zat me daar ff te verbazen wat die mensen daar deden hahahhah
jah je maakt wel wat dingen mee.
Ik heb in 2008 de trein gepakt van oujda naar tanger die reis duurde 11 uur.
van tanger toen terug naar meknes van meknes met de bus naar berkane:giechel:
temera egt waar.
 
6 feb 2011
13.473
66
Hahahaha leukk! Bij mij duurde het een stuk korter. Maar lijkt me wel leuk, zo lang in de trein, als er maar leuke mensen bij zitten:D
 
8 aug 2011
552
10
Hahahaha leukk! Bij mij duurde het een stuk korter. Maar lijkt me wel leuk, zo lang in de trein, als er maar leuke mensen bij zitten:D
ik was 1 me eentje en later kwamen er 2 marokkaanse meisjes uit frankrijk bij mij in de cabine zitten voor de rest was er niemand die begonnen te giechelen en te lachen ik d8 shit heej.:lol:
 
5 feb 2011
8.897
38
als je bus in berkane overleeft bazz!! hahaha moest er ook in dit jaar (april) was nog z3ma niet zo druk maar wjw in die bus
ramen gingen niet open, bus was bomvol, kinderen schreeuwen, de chauffeur relaxt leunend rijden haha moehiem wel leuk om mee te maken
 
6 feb 2011
13.473
66
ik was 1 me eentje en later kwamen er 2 marokkaanse meisjes uit frankrijk bij mij in de cabine zitten voor de rest was er niemand die begonnen te giechelen en te lachen ik d8 shit heej.:lol:

Haha.. giechelmeisjes he. Hahahahahah ik zie jou helemaal voor me met je fakesmile, diep in je koppie denk je van 'neee......!'.
 
Bovenaan