In Marokko met de trein

8 aug 2011
552
10
als je bus in berkane overleeft bazz!! hahaha moest er ook in dit jaar (april) was nog z3ma niet zo druk maar wjw in die bus
ramen gingen niet open, bus was bomvol, kinderen schreeuwen, de chauffeur relaxt leunend rijden haha moehiem wel leuk om mee te maken
ooh die heb ik zeker overleefde ik zweer mijn stoel zat maar met 1 poot vast aan de vloer de hele weg leek voor walibi world :lol:
 
8 aug 2011
552
10
Haha.. giechelmeisjes he. Hahahahahah ik zie jou helemaal voor me met je fakesmile, diep in je koppie denk je van 'neee......!'.
jah ik dacht ooh pleas neej he want het waren egt van de franse make up dozen schaars gekleed waar je egt niet de hele dag naar wilt kijken en zeker niet een rit van 8 uur.
na een uurtje kwam de controlleur nou ze hadden geen kaartjes voor de eerste klas maar van de 2 de klas zied naar de 2de klas.
 
6 feb 2011
13.473
66
jah ik dacht ooh pleas neej he want het waren egt van de franse make up dozen schaars gekleed waar je egt niet de hele dag naar wilt kijken en zeker niet een rit van 8 uur.
na een uurtje kwam de controlleur nou ze hadden geen kaartjes voor de eerste klas maar van de 2 de klas zied naar de 2de klas.

Gelukkig!
 
6 feb 2011
13.473
66
Marokko is een rijk land hoor. Het is ginder meer luxe dan hier.

Jaa! Tegenwoordig wel he. En paar jaren geleden niet. Anders was ik nu nog in Alhoceima! Bazz:(. Eerst wilde iedereen hierheen verhuizen, naar Europa. En nu willen ze opeens allemaal weer terug!
 
5 feb 2011
8.897
38
ooh die heb ik zeker overleefde ik zweer mijn stoel zat maar met 1 poot vast aan de vloer de hele weg leek voor walibi world :lol:


Hahahahahhah eerlijk daarna moet je er echt om lachen maar op het moment zelf hoop je gwn dat je levend aankomt hahahaha ,..
 
5 feb 2011
8.897
38
jah ik dacht ooh pleas neej he want het waren egt van de franse make up dozen schaars gekleed waar je egt niet de hele dag naar wilt kijken en zeker niet een rit van 8 uur.
na een uurtje kwam de controlleur nou ze hadden geen kaartjes voor de eerste klas maar van de 2 de klas zied naar de 2de klas.

hahahahahha echt herkenbaar zo'n meisjes!!
 
8 aug 2011
552
10
Hahahahahhah eerlijk daarna moet je er echt om lachen maar op het moment zelf hoop je gwn dat je levend aankomt hahahaha ,..
wollah die reis vergeet ik nooit was vanuit meknes naar berkane.
nou in het begin had ik zo een goeie plek he.
op laatste moment stapte er zo een man in die had 2 plekken nodig hij was dik:eek:
na een hele ruzie ben ik tog maar opgestaan en die stoel was alleen nog over. ik zat precies onder de bagage drager met een stoel dat aan 1 bout vast zat ewa omhoog omlaag links rechts en vooral als de bus door een gat reed je hoofd tegen de baggage dragen.
ik dacht ze3ma ga met eurolines is altijd kwaliteit europese bedrijf. awah awah.
 
18 aug 2011
57
0
Hahah, die treinen daar zijn echt gevaarlijk joh, maar wel gezellig. Afgelopen kerstvakantie ben ik vanuit Marrakech - Casa geweest en van Casa - Fes. En van Fes - Oujda. En daarna nog van Oujda - Berkane, met de taxi.. pff, Één en al drama. En toen weer Oujda - Fes, maar dat was wel lekker ontspannend, omdat het trein was met bedden, maar alsnog krijg je hoofdpijn van al dat kabaal.
 
12 jun 2011
1.683
26
Hahah, die treinen daar zijn echt gevaarlijk joh, maar wel gezellig. Afgelopen kerstvakantie ben ik vanuit Marrakech - Casa geweest en van Casa - Fes. En van Fes - Oujda. En daarna nog van Oujda - Berkane, met de taxi.. pff, Één en al drama. En toen weer Oujda - Fes, maar dat was wel lekker ontspannend, omdat het trein was met bedden, maar alsnog krijg je hoofdpijn van al dat kabaal.

heb je in marokko treinen met bedden? zoo dat is luxe haha walah dat heb ik nog nooit gehoord in marokko. ik had eerder gedacht dat je moest staan in de trein omdat er geen stoelen zijn
 
5 feb 2011
8.897
38
hahaha ja klopt is wel gezellig ACHTERAF haha op dat moment,.. vond ik het echt niet gezellig,.. had alleen maar spierpijn na een halfuur was ik blij dat ik mijn benen terug kon strekken
 
18 aug 2011
57
0
heb je in marokko treinen met bedden? zoo dat is luxe haha walah dat heb ik nog nooit gehoord in marokko. ik had eerder gedacht dat je moest staan in de trein omdat er geen stoelen zijn

Hahaha, je moest eens weten! Marokko is gewoon een luxe land hoor. Van Oujda - Fes hebben ze een trein met alleen maar cabines, waarin 4 bedden zitten, inclusief airco/verwarming en gewoon best ruim, op zich, net als die kamertjes in de boot.
En verder in de wat normale treinen zijn er gewoon stoelen beschikbaar, maar als het propvol is, dan heb je gewoon pech en zul je gewoon moeten staan, omdat die Marokkanen daar niet per plaats tickets voor je inchecken. Maar als je gewoon een beetje zielig kijkt, dan zullen er vast altijd mensen bij zijn, die best voor je willen staan.
 
12 jun 2011
1.683
26
Hahaha, je moest eens weten! Marokko is gewoon een luxe land hoor. Van Oujda - Fes hebben ze een trein met alleen maar cabines, waarin 4 bedden zitten, inclusief airco/verwarming en gewoon best ruim, op zich, net als die kamertjes in de boot.
En verder in de wat normale treinen zijn er gewoon stoelen beschikbaar, maar als het propvol is, dan heb je gewoon pech en zul je gewoon moeten staan, omdat die Marokkanen daar niet per plaats tickets voor je inchecken. Maar als je gewoon een beetje zielig kijkt, dan zullen er vast altijd mensen bij zijn, die best voor je willen staan.

hahaha ooh okee! echt leuk! k ben nooit in de trein gegaan in marokko, maar nu zal ik het zeker eens proberen. Is het wel een beetje goedkoop als je een bed neemt?

als de trein vol is, moet je gewoon iemand paar dirhams geven en dan staat die zeker wel op haha
 
Bovenaan