koekjes en bak recepten

13 jan 2012
14
1
salam oe3alaikoem,



IMG_2594.JPG


recept mascarpone frosting


- 56 gr zachte boter
- 227 gr mascarpone
- 400 gr poedersuiker
- 1 tl vanille aroma


klop met een mixer de boter met de mascarpone.
voeg de vanillearoma toe en de suiker.
heel goed kloppen,totdat de mengsel luchtig is.




3.jpg


ingredienten cupcake


- 120 gr zachte boter
-150gr suiker
-1vanillesuiker( of 1tl vanille aroma)
- 2 eieren
- 190gr bloem
- 125 ml melk
- 1/2 zakje bakpoeder


decoratie:
- marsepein
-zwarte kleurstof
-suiker



boter, suiker en de vanillesuiker heel goed kloppen.een voor een de eieren toevoegen.dan de melk erbij,nogmaals goed kloppen.
de bakpoeder en bloem zeven.toevoegen en kort kloppen.
bakken op 180 graden.
laten afkoelen

rol met een roller de marsepein uit.dan pak je de acrylroller.daarmee rol je nogmaals over de marsepein,goed drukken.om plakken te voorkomen, vet ik mijn roller altijd met een beetje olie in.
haal met de ronde uitsteker,rondjes uit de marsepein.
smeer de cupcake met een beetje boter en leg de marsepein erop.

kleur de marsepein met zwarte kleurstof.marsepein uitrollen.
met de uitsteker rose,bloemtjes uitsteken.
met de hand tot een mooie bloem vormen.


suiker met zwarte kleurstof mengen.de suikerkorreltjes worden zwart en krijgen een hele mooie glans.
versier de buitenkant van de cupcake met de suiker.
plak de bloem op je cupcake.

Afbeelding+1239+%25282%2529.jpg


groetjes,
koekjesdeco
http://koekjesdeco.blogspot.com
 
16 apr 2011
6.315
77
Salaam aleikoum,

Ik heb je blog even bekeken en het ziet er echt heel goed uit!! Tbakerallah e3liek en ik zal er incha allah zeker gebruik maken van je service!!!!

Shokran!!!
 
16 apr 2011
6.315
77
dank je wel meid!
ik vind het ook erg leuk om te doen.:)

Ik vind het ook leuk om te doen. Ik maak liever iets, dan dat ik het opeet.. Hoe oud ben je als ik zo vrij mag zijn het je te vragen?
Heb je mss ook een "afdruk" van de handje van Fatima die je kunt gebruiken voor rolfondanten die je op cupcakes kunt doen als je mij nog begrijpt?!
 
13 jan 2012
14
1
Ik vind het ook leuk om te doen. Ik maak liever iets, dan dat ik het opeet.. Hoe oud ben je als ik zo vrij mag zijn het je te vragen?
Heb je mss ook een "afdruk" van de handje van Fatima die je kunt gebruiken voor rolfondanten die je op cupcakes kunt doen als je mij nog begrijpt?!

je mag alles vragen..ik ben 33 jaar oud..
nee die heb ik niet..vanwege bepaalde reden wil ik die handjes niet verkopen.
insha allah zal ik binnen kort wel andere nieuwe marokkaanse vormpjes verkopen
 
13 jan 2012
14
1
Zuster ik kan op je blog niet de prijzen vinden voor het bestellen?

zazak allah voor je interesse..kijk links boven op mijn blog..daar staat producten lijst
daaronder zie je alle producten die ik nu heb.
het is een beetje puzzelen nu,maar insha allah is mijn webwinkel over 3 weekjes af en dan gaat het bestellen een stuk makkelijker.
 
13 jan 2012
14
1
bedankt voor je reactie..ik heb daar niet eens aangedacht,om koekjes te bakken voor anderen.
eigenlijk bak ik alleen voor mezelf en voor familie maar wie weet wat de toekomst brengt.:happy:

groetjes
 
1 dec 2011
12.067
53
zazak allah voor je interesse..kijk links boven op mijn blog..daar staat producten lijst
daaronder zie je alle producten die ik nu heb.
het is een beetje puzzelen nu,maar insha allah is mijn webwinkel over 3 weekjes af en dan gaat het bestellen een stuk makkelijker.

Wa iyaak sis, dus ik moet gewoon uit kiezen welke ik wil zeg maar en dan via mail naar jou opsturen?
 
13 jan 2012
14
1
nee op dit moment niet..ik laat juist aan jullie zien hoe je die koekjes zelf kunt bakken,hihi.
ik heb nooit bij stil gestaan om voor anderen te bakken.

lieve zuster, je maakt gewoon een lijstje met de producten die je wilt en die stuur je naar mijn email adres.
thats it..
 
1 dec 2011
12.067
53
nee op dit moment niet..ik laat juist aan jullie zien hoe je die koekjes zelf kunt bakken,hihi.
ik heb nooit bij stil gestaan om voor anderen te bakken.

lieve zuster, je maakt gewoon een lijstje met de producten die je wilt en die stuur je naar mijn email adres.
thats it..

Samhayie haha, ik volg je nu niet meer. Want ik dacht dat je het maakt en dan opstuurt of dat ik het ophaal, maar jij bedoelt de recepten?
 
13 jan 2012
14
1
Samhayie haha, ik volg je nu niet meer. Want ik dacht dat je het maakt en dan opstuurt of dat ik het ophaal, maar jij bedoelt de recepten?

Ik verkoop de uitstekers die je nodig hebt om de koekjes te maken.
Daar naast geef ik het recept.
Dus met mijn recepten en met mijn uitstekers kun jij dezelfde koekjes maken.
Sorry,als ik niet duidelijk ben geweest.
 
30 mrt 2011
3.288
38
bedankt voor je reactie..ik heb daar niet eens aangedacht,om koekjes te bakken voor anderen.
eigenlijk bak ik alleen voor mezelf en voor familie maar wie weet wat de toekomst brengt.:happy:

groetjes

je moet gaan bakken voor anderen. Ik ken een vrouw in Amsterdam die dat doet, 20 euro per kilo. En ze verdient er echt goed geld mee
 
Bovenaan