mannen ff een vraagje.

28 apr 2011
138
1
eeeeh! ouafa klopt helemaal hahaha had zo,n vrouw een keertje tegengekomen met baard!!! Van die stoppels .. ehhh ze zei een keertje hallo tegen mij... kreeg ff geen antwoord meer uit mn mond hahahahaha

wuaahahahahha ik ken ook een meisje haar wangen zijn gwn letterlijk groen... omdat ze een keer had geschoren en nu zit ze er aan vast.
dus doordat ze elke keer scheert krijgt ze van die stoppels.. en dan word het groen weetje wel..
 
5 feb 2011
8.897
38
kijk als ze er wat aan deden oke.. dan vind ik het best zielig voor hen .. maar als je het zo laat of erger maakt .. dan ist een ander verhaal hahahah
 
4 feb 2011
3.250
18
ahahahahaaaaa is niet goed je

Haar op de wangen vind ik mee vallen
Kan je zo laseren ofzo
Scheren moet je echt nooit doen zoals je al zei komt lelijk uit
 
28 apr 2011
138
1
ahahahahaaaaa is niet goed je

Haar op de wangen vind ik mee vallen
Kan je zo laseren ofzo
Scheren moet je echt nooit doen zoals je al zei komt lelijk uit

Jaa... zo is het.

ik vind het ook niet erg als mensen een snor of haar op de wangen heeft, maar ik vind wel dat ze er wat aan moeten doen..
en niet scheren natuurlijk maar gewoon laseren ofzo.
 
28 apr 2011
138
1
mohim lieve dames ik ga een filmpje kijken en daarna slapen.. spreek jullie nog doeidoei. x

hahaha niet over snorretjes dromen ofzo..
oke die moest ik niet zeggen:eek:nzeker:

haha doei
 
4 feb 2011
3.250
18
Jaa... zo is het.

ik vind het ook niet erg als mensen een snor of haar op de wangen heeft, maar ik vind wel dat ze er wat aan moeten doen..
en niet scheren natuurlijk maar gewoon laseren ofzo.

ahahhaahaa daarom
Ik zou er zelf wel wat aandoen
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
hoef ik elke ochtend niet alleen staan scheren staat mijn vrouw ook nog naast mij mooi plaatje
 
Bovenaan