mannen ff een vraagje.

6 feb 2011
13.473
66
Laatst heb ik een vrouw met een baardgroei de 4 gebruikelijke kusjes gegeven...daarna 20000x me gezicht gewassen. Gewoon baard man! Je zou denken dat het een travestiet is.
 
22 sep 2011
84
2
Wat ik eens in Marokko had gezien heb ik nog nooit in heel mijn leven gezien :eek:
Ken je die turkse mannen met dikke snor, wel ik had een oudere vrouw met hoofddoek gezien met zo'n snor!

Mijn broer keek haar met open mond aan haha en schoot daarna kapot hard in de lach.
Van zo'n mensen snap ik gewoon niet waarom ze het niet wegdoen.
Als je geen zichtbare snor hebt, dus gewoon donshaartjes mag je het laten, maar kom op dat was echt een mannen snor!

Was echt overdreven :giechel:
 
1 dec 2011
12.067
53
Wat ik eens in Marokko had gezien heb ik nog nooit in heel mijn leven gezien :eek:
Ken je die turkse mannen met dikke snor, wel ik had een oudere vrouw met hoofddoek gezien met zo'n snor!

Mijn broer keek haar met open mond aan haha en schoot daarna kapot hard in de lach.
Van zo'n mensen snap ik gewoon niet waarom ze het niet wegdoen.
Als je geen zichtbare snor hebt, dus gewoon donshaartjes mag je het laten, maar kom op dat was echt een mannen snor!

Was echt overdreven :giechel:

Allahie 7sen 3awen, iemand uitlachen is niet normaal. Je weet nooit in wat voor een situatie iemand verkeert, misschien mag ze niet scheren? Misschien durft ze niet, misschien heeft ze geen scheermesje of apparaat.

En voor de rest, ik vind het ook onverzorgd als een vrouw een snor heeft. Natuurlijk kan dat zo zijn, maar tegenwoordig heb je er veel oplossingen voor. Dus maak daar gebruik van...
 
18 dec 2011
12.851
98
Niet dat je deze topic bij het vrouwenhoekje zet, nee. Maar bij de mannen, wat moeten zij daarvan vinden. Je weet zelf wat het antwoord zou kunnen zijn, maar goed.
 
Bovenaan