Mannen kunnen beter PARKEREN dan vrouwen!! klaar, FEIT!

31 okt 2011
9.005
53
Over dat parkeren is misschien wel waar, bij mij tenminste wel. Aan het begin kon ik gwn echt niet parkeren, zo erg dat ik mmerdere malen een voorbij ganger heb gevraagd of hij/zij voor me wilde parkeren :$
Maar rijden, pfff ik rij nog beter dan al de mannen van deze forum bij elkaar :p
 
1 dec 2011
12.067
53
Over dat parkeren is misschien wel waar, bij mij tenminste wel. Aan het begin kon ik gwn echt niet parkeren, zo erg dat ik mmerdere malen een voorbij ganger heb gevraagd of hij/zij voor me wilde parkeren :$
Maar rijden, pfff ik rij nog beter dan al de mannen van deze forum bij elkaar :p

Hahah zo grappig dat je het iemand vraagt. Parkeren gaat bij mij altijd heel goed af alhamdoeliAllah, komt eigenlijk door dat ik al heel lang ben begonnen met rijden. Ik heb ook kei lang gereden zonder rijbewijs:D

(zal ik jullie een geheimpje vertellen:eek: )
 
1 mrt 2011
477
2
Het is wel wetenschappelijk bewezen, dat vrouwen gevaarlijk rijden. Tegenover de mannen dan zijn hun gevaarlijk hahhahaa.
 
31 okt 2011
9.005
53
Hahah zo grappig dat je het iemand vraagt. Parkeren gaat bij mij altijd heel goed af alhamdoeliAllah, komt eigenlijk door dat ik al heel lang ben begonnen met rijden. Ik heb ook kei lang gereden zonder rijbewijs:D

(zal ik jullie een geheimpje vertellen:eek: )

Haha ik ook, ik reed op mn 16e al stiekem in mn vaders auto haha
Maar parkeren daar was ik niet goed in echt waar, gelukkig is het nu een eitje voor me:p
Gwn met 1 hand en frrttt precies in het vak :p
 
23 mei 2011
1.992
17
Vrouwen rijden voorzichtiger daarom minder boetes, mannen zyn meer roekeloos.
En parkeren.. ja ok eerlijk is eerlijk by veel vrouwen is dat echt een probleem hehe
 
23 nov 2011
283
2
ik hoor dat serieus echt vaak en laatst bijna ruzie door 2 koppige mensen (dacht ik). was een 2richtings weg, allebei koppen tegen mekaar, allebei wilden niet achteruit. Bleek dat die vrouw wel wilde maar niet durfde achteruit te rijden..

Ja zielig he...:eek:nzeker:
 
2 nov 2011
1.577
14
ik hoor dat serieus echt vaak en laatst bijna ruzie door 2 koppige mensen (dacht ik). was een 2richtings weg, allebei koppen tegen mekaar, allebei wilden niet achteruit. Bleek dat die vrouw wel wilde maar niet durfde achteruit te rijden..

Ja zielig he...:eek:nzeker:

zal zeker in paniek geweest zijn, daarom dat het niet lukte denk ik
 
1 dec 2011
12.067
53
Haha ik ook, ik reed op mn 16e al stiekem in mn vaders auto haha
Maar parkeren daar was ik niet goed in echt waar, gelukkig is het nu een eitje voor me:p
Gwn met 1 hand en frrttt precies in het vak :p

Hahaha jaa ik rijd ook al best lang. Op het begin wajaaw:eek: echt gewoon te erg hoe ik reed :eek:

Met een hand parkeren kan ik niet haha.

ik hoor dat serieus echt vaak en laatst bijna ruzie door 2 koppige mensen (dacht ik). was een 2richtings weg, allebei koppen tegen mekaar, allebei wilden niet achteruit. Bleek dat die vrouw wel wilde maar niet durfde achteruit te rijden..

Ja zielig he...:eek:nzeker:

Hahaha en toen? Heb jij even voor haar achter uit zitten rijden en dan weer snel naar je eigen auto, ga zo maar door....??
 
Bovenaan