Mannen kunnen beter PARKEREN dan vrouwen!! klaar, FEIT!

31 okt 2011
9.005
53
Hhahaha yedjies!
Niet alle mensen zijn zo behulpzaam als de voorbij gangers aan wie ik het vroeg om t eparkeren voor mn haha


Btw mannen, ik denk dat zoiets bij de vrouwen alleen aan het begin een grote rol speelt, was bij mij ook het parkeren.
Maar nu hamdoullah is het een eitje
 
1 dec 2011
12.067
53
Hhahaha yedjies!
Niet alle mensen zijn zo behulpzaam als de voorbij gangers aan wie ik het vroeg om t eparkeren voor mn haha


Btw mannen, ik denk dat zoiets bij de vrouwen alleen aan het begin een grote rol speelt, was bij mij ook het parkeren.
Maar nu hamdoullah is het een eitje

Hahaha ja ik denk vraag het maar even je weet maar nooit! Op het begin durf je meestal niet zo veel, als ik het snelweg op ging rijden me hart klopte dan echt zo snel. Als ik er nu aan terug denk...echt een mietje ik! haha
 
23 nov 2011
283
2
Hahaha jaa ik rijd ook al best lang. Op het begin wajaaw:eek: echt gewoon te erg hoe ik reed :eek:

Met een hand parkeren kan ik niet haha.



Hahaha en toen? Heb jij even voor haar achter uit zitten rijden en dan weer snel naar je eigen auto, ga zo maar door....??

precies dat, en toen ben ik rechtstreeks naar imzouren gereden;) nee, ik heb die andere koppige kunnen overhalen om achteruit te rijden..koffi annan uitgehangen:hadj:
 
2 nov 2011
1.577
14
durven vrouwen ook op de autostrade (autosnelweg) rijden ? de meeste hebben schrik daarvan of ni?
 
31 okt 2011
9.005
53
durven vrouwen ook op de autostrade (autosnelweg) rijden ? de meeste hebben schrik daarvan of ni?

Hahaha ik reed zelf in de zomervakantie eind frankrijk en begin Spanje 's nachts op de snelweg.
Ben ik de enige hier die rijd als een man of kennen jullie nou net de "mieterige" dames?
 
23 nov 2011
283
2
maar sommige rijden weer als gangsters. Ik zag laatst eentje op de snelweg zwaar cruisen. raampje omlaag, elleboog eruit op raam. is weer andere uiterste zooooooo niet aantrekkelijk:(
 
23 mei 2011
1.992
17
maar sommige rijden weer als gangsters. Ik zag laatst eentje op de snelweg zwaar cruisen. raampje omlaag, elleboog eruit op raam. is weer andere uiterste zooooooo niet aantrekkelijk:(
Haha moet een autorijdende vrouw tegenwoordig ook aantrekkelijk rijden?
 
31 okt 2011
9.005
53
maar sommige rijden weer als gangsters. Ik zag laatst eentje op de snelweg zwaar cruisen. raampje omlaag, elleboog eruit op raam. is weer andere uiterste zooooooo niet aantrekkelijk:(

hahaha kijk zo extreem ben ik nou ook weer niet,
gwn ik zit lekker op mn stoel, een hand op het stuur en de ander op de schakelaar. ramen DICHT want ik zing met de muziek mee.
Dat hoeft niemand te horen :$
 
1 dec 2011
12.067
53
precies dat, en toen ben ik rechtstreeks naar imzouren gereden;) nee, ik heb die andere koppige kunnen overhalen om achteruit te rijden..koffi annan uitgehangen:hadj:

haha:p

Wat een drama zeg! 3ad overhalen,je had het gewoon op de marokkaanse manier moeten doen. 'Als je nu niet achter uit gaat rijden, 7ta ik doe jouw iets aan. RIJDEN NUUUU!!':jnoun: Op eens niemand die je zegt ik vind het eng, dan vinden ze jou eng en is het een ander verhaal:D
(glapjee:eek: )
 
Bovenaan