Marouane de Verpester

5 mrt 2011
6.164
21
oow dus wacht wij worden gekickt omdat wij veel emotions gebruiken terwijl zij dat ook doet en zij niet word gekickt? heel eerlijk isdat
ewaaa saffee, jullie maken zomaar ruzie met maima, zij heeft tog jullie niet gekicked, ze zegt alleen wat zij vind, bovendien vertellen jullie ook wat jullie vinde!!
 
4 feb 2011
3.250
18
Marouane: koop een ballon en vier het en vertel iedereeen hoe 'stoer' je bent omdat je een paar leden hebt gekickt om emoticons kom je ver mee
 
5 feb 2011
8.897
38
okeee mooi verhaal zo te lezen was er zelf niet bij maar kicken voor een teveel of te weinig haha gebruik van emoticons is geen rede.. tenminste geen geldige rede vind ik dan.. aangezien we toch onze mening kwijt mogen doe ik dat dus ook.. Uhm ja .. als er nu gescholden werd ofzo en dat je dan werd gekickt dan was het begrijpelijk .. maar in dit geval is het .. ff het tegengestelde zoeken............ ohja onbegrijpelijk :)
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ja samiraatje dat bedoel ik nou wat is dat voor regel straks komt er nog een regel dat we onze mening niet mogen geven ga toch met blokken ofzo spelen gewoon voor emoticons kom op zeg dat doe je toch niet
 
Bovenaan