Marouane de Verpester

4 feb 2011
3.250
18
Weetje waar ik me zo aan irriteer is dat ELISA1&Sara en ik onze mening hier geven
En dan komt Oumiama met haar topics ' Ik vind dit niet terecht ' 'Marouane was helemaal niet verkeerd bezig'

Laatst toen ik het had gezien spreken we onze mening hier uit en dat kan kennelijk niet want er komen leden die hier gelijk AANVALLEN

Tis onze mening!
 
5 mrt 2011
6.164
21
tegenwoordig mag dat niet
Weetje waar ik me zo aan irriteer is dat ELISA1&Sara en ik onze mening hier geven
En dan komt Oumiama met haar topics ' Ik vind dit niet terecht ' 'Marouane was helemaal niet verkeerd bezig'

Laatst toen ik het had gezien spreken we onze mening hier uit en dat kan kennelijk niet want er komen leden die hier gelijk AANVALLEN

Tis onze mening!
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaha weetje wat me laat lachen mense die hier praten komen en niks hebben gezien en dan andere geloven hahahahaha dat laat me echt lachen
Weetje waar ik me zo aan irriteer is dat ELISA1&Sara en ik onze mening hier geven
En dan komt Oumiama met haar topics ' Ik vind dit niet terecht ' 'Marouane was helemaal niet verkeerd bezig'

Laatst toen ik het had gezien spreken we onze mening hier uit en dat kan kennelijk niet want er komen leden die hier gelijk AANVALLEN

Tis onze mening!
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Jullie mogen zeggen wat jullie willen maar niet alleen jullie hebben een mening want dat heb ik ook!:D
 
6 feb 2011
11.252
91
Weetje waar ik me zo aan irriteer is dat ELISA1&Sara en ik onze mening hier geven
En dan komt Oumiama met haar topics ' Ik vind dit niet terecht ' 'Marouane was helemaal niet verkeerd bezig'

Laatst toen ik het had gezien spreken we onze mening hier uit en dat kan kennelijk niet want er komen leden die hier gelijk AANVALLEN

Tis onze mening!


marouane heeft haar vast gevraagd de topics te openen
 
5 mrt 2011
6.164
21
Oumaima niemand heeft gezegt dat jy je mening niet mag vertellen hier dusja
 
4 feb 2011
3.250
18
marouane heeft me niks gevraagd :)


Meid , nog even en je vangt de slijm van Marouane opp
Als Marouane tegen je zegt spring van een sloot dan doe je het ook

Nee en je mag je mening hier niet geven want het GAAT NIET OM JOU !
 
4 feb 2011
3.250
18
Samiraatje en Aitwayger zijn kennelijk de enige die ons geloven

Dankjewel meiden,
 
Bovenaan