mijn afkomst

18 jun 2011
39
0
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .
je woont wel in meknes en daar wonen bijna alleen maar arabieren. :D
 
21 mei 2011
254
5
hahah eey stamgenoot. Ewa hschoema waarom moeten de arabieren dood vallen. StagfiroeAllaah marokaan is marokaan toch.
 
3 feb 2011
2.199
34
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .


Die sloeg helemaal nergens op 'Arabieren mogen dood vallen' .. dat je het nog durft de zeggen. Kort en krachtig in twee woorden en 10 letters KLEINE MEID! Jij bent vervloekt, al te zien aan je handtekening.
 
18 jun 2011
1
0
Niet iedereen over 1 kam scheren ik snap hans_buurjonne wel, er zyn genoeg arabieren die gewoon normaal zijn hoor. Maarr k ben berber aitwayagher en uit alhoceimaa 19 jaar.
 
5 mrt 2011
6.164
21
ff een ding LELIJKERD al heb ik jou nooit gezien.
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .
 
18 jun 2011
9
0
iwaa shab berberss (geen arabieren want die mogen dood vallen) ik ben gellukig een berber ik ben een eqzenayen ik woon (met mijn hand op mijn hart) in meknes ik woonde eerst in ain hamra(ajdir) maar ik ben verhuisd naar die vervloekte stadje. ik ben 19 jaar enuuhhmmm ja hahah dat was het .

Alhoewel ik ook niet echt van arabieren houd, is het niet netjes zoiets te zeggen over je landgenoten. We zijn tenslotte allemaal Marokkaans.
 
Bovenaan