Mijn Moeder steunt mijn Praktiseren Niet.

6 feb 2011
13.473
66
Alles komt door de moeders haha. Dikke bullshit.
De man is de man in huis, hij moet de baas zijn en niet zijn vrouw over zijn kinderen. De schuld ligt bij de man.

Je hebt gelijk, musti. Walakin ik vind dat ook de moeder het goede voorbeeld moet geven, en dat ligt weer in de handen van haar man.
 
6 feb 2011
5.829
132
Je hebt gelijk, musti. Walakin ik vind dat ook de moeder het goede voorbeeld moet geven, en dat ligt weer in de handen van haar man.

Daarom moet je de goede vrouw uitkiezen. In het berbers zeggen wij "manis gha thek r3awja ssin igha thek idjies"
Het meisje volgt het voorbeeld van de mama. Maar een man die zijn kinderen en zijn vrouw alles laat doen wat ze willen (slechte dingen) zonder dat het hem iets scheelt, is een Diyyouth en is voor de hellevuur.
 
6 feb 2011
13.473
66
Daarom moet je de goede vrouw uitkiezen. In het berbers zeggen wij "manis gha thek r3awja ssin igha thek idjies"
Het meisje volgt het voorbeeld van de mama. Maar een man die zijn kinderen en zijn vrouw alles laat doen wat ze willen (slechte dingen) zonder dat het hem iets scheelt, is een Diyyouth en is voor de hellevuur.

Moge Allah sub7ana Allahi wa ta3ala jou de bijna-perfecte vrouw schenken.. die het beste voor jullie kinderen wilt en het goede voorbeeld geeft ;)
 
4 aug 2011
935
16
Ik ken ook een meid van 20 jaar. Zij was heel erg in de islam verdiept, mascha allah. Daarvoor was ze slecht bezig. Maar toen ze dus aan het praktiseren was, begon ze haar hijaab te dragen en lange kleding. Stap voor stap deed ze het beter. Haar moeder vond het maar niks, omdat ze nog vond dat haar dochter nog te jong was. Maar dat meisje begon dus ook abaya's aan te doen. Haar moeder verbood het haar. Door de uitspraken van haar moeder, deed ze telkens haar hoofdoek af en weer op. Ze wist niet meer wat ze moest doen.

Nu draagt ze geen hoofdoek meer en is ze weer zoals ze was, helaas.

Subhanallah, diegene die blij zou moeten zijn en haar nog zou moeten steunen
 
Bovenaan