Moeilijkste marokkaanse recept?

1 feb 2011
1.382
18
Koffiebroodjes maken vind ik het moeilijkst, het lukt me maar niet, keer op keer weer proberen maar ze komen iedere keer scheef:(
Ooit een keeer was het me gelukt en toenn zei die iedereen wooowww deze zien er prachtig uit en ze smaken heerlijk, sindsdien weeeloeeee gelijk titawien an iwdan enzoo:p

hahaha titawin n iwdan is gevaarlijk, gelijk gaat het voor altijd mislukken jek
 
1 aug 2011
4.659
53
Koken moet je gewoon leuk vinden en er zin in hebben. Met tegenzin gaan koken, dan is alles moeilijk.. haha.. Ik ken het van mijn zusje!! Die doet alles met tegenzin!

Voor echte lekkere tajine, moet je wel een beetje ervaring hebben met koken en niet zomaar vlees in de pan gooien... Vind ik dan he!

(maar slakken voorbereiden, lijkt mij ook moeilijk. Maar als je het eenmaal maakt, dan zal het wel meevallen..)
 
30 mrt 2011
3.288
38
Koken moet je gewoon leuk vinden en er zin in hebben. Met tegenzin gaan koken, dan is alles moeilijk.. haha.. Ik ken het van mijn zusje!! Die doet alles met tegenzin!

Voor echte lekkere tajine, moet je wel een beetje ervaring hebben met koken en niet zomaar vlees in de pan gooien... Vind ik dan he!

(maar slakken voorbereiden, lijkt mij ook moeilijk. Maar als je het eenmaal maakt, dan zal het wel meevallen..)

en kun je zelf ook goed koken of kook je met tegenzin?
 
1 feb 2011
1.382
18
haha ik heb het nog nooit gehoord.. maar elke stam heeft weer zn eigen recepten blijkt maar weer. doen jullie dat ook met vlees of niet?
 
6 feb 2011
5.829
132
haha ik heb het nog nooit gehoord.. maar elke stam heeft weer zn eigen recepten blijkt maar weer. doen jullie dat ook met vlees of niet?

haha neee zonder vlees, gewoon a9er9oer met ibawen. Onderschat het niet, is heel moeilijk om te maken en duurt heel lang voor het klaar is. Maar erg voedzaam en heerlijk, om uw vingers en duimen van af te likken. Ik zeg altijd als er ééén meisje is, die dit eten kan maken dan trouw ik direct met haar. Is een oud gerecht, nog van mijn grootmoeder, ze aten dit tijdens de hongersnood. Ik ben nog niemand tegengekomen die het kan maken. Noch mijn zussen, schoonzussen, niemand...
 
Bovenaan