Moeilijkste marokkaanse recept?

7 aug 2011
5
0
haha wauw ik wist niet dat nog mensen dit maakten, er is dus nog hoop voor mij of laat me raden u vriendin kan het ook niet maken zeker, alleen haar moeder :D

nee zij kan het niet maken. dus je gaat niet trouwen tot je een meisje tegen komt die het wel kan maken;)
 
31 okt 2011
9.005
53
haha neee zonder vlees, gewoon a9er9oer met ibawen. Onderschat het niet, is heel moeilijk om te maken en duurt heel lang voor het klaar is. Maar erg voedzaam en heerlijk, om uw vingers en duimen van af te likken. Ik zeg altijd als er ééén meisje is, die dit eten kan maken dan trouw ik direct met haar. Is een oud gerecht, nog van mijn grootmoeder, ze aten dit tijdens de hongersnood. Ik ben nog niemand tegengekomen die het kan maken. Noch mijn zussen, schoonzussen, niemand...


Musti! Dat is zo'n typisch wayaghers gerecht.
Ik kan het ook maar sinds een jaar ofso.
Het is niet moeilijk maar je moet er idd maar de handen voor hebben en de tijd voor nemen
 
6 jan 2012
3.617
79
haha neee zonder vlees, gewoon a9er9oer met ibawen. Onderschat het niet, is heel moeilijk om te maken en duurt heel lang voor het klaar is. Maar erg voedzaam en heerlijk, om uw vingers en duimen van af te likken. Ik zeg altijd als er ééén meisje is, die dit eten kan maken dan trouw ik direct met haar. Is een oud gerecht, nog van mijn grootmoeder, ze aten dit tijdens de hongersnood. Ik ben nog niemand tegengekomen die het kan maken. Noch mijn zussen, schoonzussen, niemand...

Musti! Dat is zo'n typisch wayaghers gerecht.
Ik kan het ook maar sinds een jaar ofso.
Het is niet moeilijk maar je moet er idd maar de handen voor hebben en de tijd voor nemen

Nu moet ik weeeeeer de Rkempo leden bij elkaar verzamelen om een feest voor te bereiden, als dit keer maar goed gaat :giechel:
 
31 okt 2011
9.005
53
Nu moet ik weeeeeer de Rkempo leden bij elkaar verzamelen om een feest voor te bereiden, als dit keer maar goed gaat :giechel:

tchum3et!

Meteen na het plaatsen van mijn reactie dacht ik oepss als niemand het maar opmerkt, maar nee hoor Tchum3et moet het nog even vetgedrukt maken!
 
6 jan 2012
3.617
79
tchum3et!

Meteen na het plaatsen van mijn reactie dacht ik oepss als niemand het maar opmerkt, maar nee hoor Tchum3et moet het nog even vetgedrukt maken!
Hahaha, thitawin inu n9er3entid...
Ik zat al te wachten wie er op die oproep zal in gaan, azugh mani gha ra7egh adhmunswegh ... je kunt het mij niet kwalijk nemen .
 
6 jan 2012
3.617
79
Takriesht is denk ik moeilijk om te bereiden.

Het is een geurige klusje maar moeilijk is het niet.

Je brengt water aan de kook, giet het daarover 5 min later kun je het vuil van het huid heel makelijk afschrappen.
Daarna snij je het in stukjes en breng je het in water aan de kook om zo de zeker te zijn dat de resterende geurtjes en vuile plekken zeker verdwijnen.
Je giet het dan af en spoelt het dan met koud water, daarna fruit je in olijfolie een uitje/tomaat/koriander doet de pens(thakriecht)daar bij,.. de nodige kruiden en wat water.
Je kunt naar eigen smaak dingen toevoegen zoals, rozijnen/olijven etc

Eet smakelijk
 
18 dec 2011
12.851
98
Het is een geurige klusje maar moeilijk is het niet.

Je brengt water aan de kook, giet het daarover 5 min later kun je het vuil van het huid heel makelijk afschrappen.
Daarna snij je het in stukjes en breng je het in water aan de kook om zo de zeker te zijn dat de resterende geurtjes en vuile plekken zeker verdwijnen.
Je giet het dan af en spoelt het dan met koud water, daarna fruit je in olijfolie een uitje/tomaat/koriander doet de pens(thakriecht)daar bij,.. de nodige kruiden en wat water.
Je kunt naar eigen smaak dingen toevoegen zoals, rozijnen/olijven etc

Eet smakelijk

Dankjewel! Haha, ik vind het echt vies. Eet jij het wel?
 
18 dec 2011
12.851
98
Respect hoor, haha. Ik probeer het te lusten, maar nee. Ik vind het gewoon niet lekker.
 
Bovenaan