Moslim/Marokkaanse datingsites

7 jul 2011
1.258
423
Khair in sha Allah awatchma, moge Allah sub7anahuwata3ala je een goede man schenken die je liefzalhebben en hij jou ook in sha Allah, zoals Bousakkia negh al zei verricht du3a's en vooral in deze gezegende maand en wie weet in sha Allah.
 
7 jul 2011
1.258
423
Khair in sha Allah awatchma, moge Allah sub7anahuwata3ala je een goede man schenken die je liefzalhebben en hij jou ook in sha Allah, zoals Bousakkia negh al zei verricht du3a's en vooral in deze gezegende maand en wie weet in sha Allah.
 
7 jul 2011
1.258
423
Ayyaw amchouma no9edoo7 ik zit op mijn telefoon en wilde hierop reageren :haha: bij deze lalaoelala check mijn reactie hieboven meid:p
Thanks lieve mensen.

Ik ontwijk voorlopig nog even de dating/koppelsites of hoe je het ook noemen wilt. Het is even omgaan met de teleurstelling zoals mijn leven loopt (op gebied van liefde), en accepteren dat mijn verwachtingen niet uitkomen. Al hamdoelileh voor alles wat wel goed gaat in mijn leven (goede baan, geweldig leuke en lieve familie en vrienden). Tot de tijd dat de ware komt in shaa Allah zal ik Dua blijven doen en geloven in Allah (swt) en zijn mektab.

Nogmaals bedankt allemaal. Soms moet je even van een complete vreemde horen (alhoewel, we are all brothers and sisters in the islam!) dat het allemaal goedkomt.

Moge Allah swt over jullie allemaal waken in shaa Allah!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Haha patron je weet dat je niet mag liegen. En 3awed tot en mrt 5 jaar zijn ze gelukkig getrouwd daarna niet meer

Jij bent gek haha de helft van mijn omgeving en vriendenkring is getrouwd met iemand in Marokko. En ik hoor niemand klagen hoor.
Juist de mensen die getrouwd zijn met iemand in nederland, na elkaar zogenaamd eerst goed te leren kennen in een relatie, belanden uiteindelijk vaak in een scheiding.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Inshalah Khir!! Meid, ik heb een vriendin die precies de gevoelens had zoals jij nu beschrijft toen ze 30 was. Op een gegeven moment dacht ze dat ze vervloekt was meskina, zelfs een man uit Marokko halen zat er voor haar niet in. Tot ze ineens via via een collega bij een nieuwe baan gekoppeld werd aan een man. Sobhanalah van de 1 op de andere dag veranderde haar hele leven, ze was toen 32! Trouwen kan zomaar van de 1 op de andere dag op je pad komen, en wie diegene zal zijn staat allang al vast door Allah dus of je nu via een datingsite gaat zoeken of gewoon van werk naar huis gaat, hij komt jouw pad vanzelf op. 30 is nog jong, maar ik snap dat als je het relativeert naar je jongere broers en zussen die allen trouwen dat jij je dan ''oud'' voelt.

Mohim moraal van mijn lang verhaal; begin niet aan datingsites, mensen zijn niet te vertrouwen en zitten er vaak met een ander doel dan jij. Verder is het zo dat mócht je een leuke jongen tegenkomen daar, hij al een beeld bij jou gaat vormen dat je actief ging daten op zulke sites, die gedachte gaat hij niet uit zijn geheugen wissen.

Doe du3a en geniet van deze gezegende maand waarin Inshalah je du3a zal worden verhoord en wie weet is dit wel je laatste ''single'' Ramadan ;)

Bousakkia kan altijd alles zo mooi verwoorden.. Bazz haha
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Na de ramadan hebben we drie trouwfeesten in alhoceima van neven en nichten. En het valt me op dat mensen hier jong trouwen, tenminste de meisjes allemaal rond 17/18 jaar. Maar in nederland zie je dat dames pas rond de 30 trouwen
 
Bovenaan