Nederland..

S

Samir

Guest
shab temsamane allemaal uit eindhoven hahaha

maar ik gelukkig niet hehe k ben wel een brabander met een zachte g
 
S

Samir

Guest
trots op amsterdam?

qeh het is de wereldhoofdstad van de homo's wereldwijd.

en criminaliteit is hoogste in amsterdam.

ewa is dat iets om trots op te zijn? tarrr
 
6 feb 2011
2.708
25
trots op amsterdam?

qeh het is de wereldhoofdstad van de homo's wereldwijd.

en criminaliteit is hoogste in amsterdam.

ewa is dat iets om trots op te zijn? tarrr


amsterdam als je op centraal komt allemaal homo`s ja hahah handtassjes strake broeken walgelijk
 
5 feb 2011
723
8
trots op amsterdam?

qeh het is de wereldhoofdstad van de homo's wereldwijd.

en criminaliteit is hoogste in amsterdam.

ewa is dat iets om trots op te zijn? tarrr

Wat jij zegt is de grootste bullshit ooit, volgens mij ben je nooit in Amsterdam geweest, en als je ooit van iemand hebt gehoord dat er daar veel marokkaanse homo's zijn, dan geloof jij dus in focking bullshit, ik woon hier al mijn hele leven!, ben misschien maar 1 of 2 x een marokkaanse jongen tegen gekomen met UGGS? IS HIJ DAN EEN HOMO??
 
S

Samir

Guest
Wat jij zegt is de grootste bullshit ooit, volgens mij ben je nooit in Amsterdam geweest, en als je ooit van iemand hebt gehoord dat er daar veel marokkaanse homo's zijn, dan geloof jij dus in focking bullshit, ik woon hier al mijn hele leven!, ben misschien maar 1 of 2 x een marokkaanse jongen tegen gekomen met UGGS? IS HIJ DAN EEN HOMO??

wie had t over marokkaanse homos? ik heb t over alle homos. en amsterdam is ook the capital of gaylife. daar staat amsterdam bekend om. Homos uit hele wereld komen elke jaar naar amsterdam om t te vieren.

kijk dit nieuws hansje PAROOL: AMSTERDAM - Amsterdam wil weer homohoofdstad zijn
 
5 feb 2011
723
8
wie had t over marokkaanse homos? ik heb t over alle homos. en amsterdam is ook the capital of gaylife. daar staat amsterdam bekend om. Homos uit hele wereld komen elke jaar naar amsterdam om t te vieren.

kijk dit nieuws hansje PAROOL: AMSTERDAM - Amsterdam wil weer homohoofdstad zijn

ahhahhahah, oke daar heb je gelijk in, je hebt ook de gayparade gehad enso in amsterdam, maar die dag waren er ook 2 homo's in elkaar geslagen door marokkaanse jongeren.
Maar jij praat nu over de centrum van Amsterdam, daar zijn de meeste touristen/homo's, je moet meer gaan kijken naar de wijken van Amsterdam daar vind je geen homo's, die zijn daar niet veilig meer.
 
S

Samir

Guest
je praat over amsterdam alsof de burgemeester je geld geeft om de stad te promoten haha asahbi heel nederland is 1 pot nat!
 
Bovenaan