Nederland..

S

Samir

Guest
ja klopt tamshoenta. eindhoven, utrecht en amsterdam. elke jaar veranderen ze weer van rank in de top 3. in 2010 was t eindhoven en nummer 2 amsterdam
 
3 feb 2011
2.199
34
admin: hehe Ja, klopt dit jaar kan het veranderen want 'Eindhoven' was 2010 de grootste criminelen stad Of het nog zo blijft in 2011. Dan zie we wel weer.
 
S

Samir

Guest
gelukkig zal ik nooit in een 1 van die steden wonen.. k hou van russt..... qeh rkempo rehna stroomt door mn bloed
 
3 feb 2011
2.199
34
Zie deze: Utrecht valt wel mee..
De 20 onveiligste steden:

1 Eindhoven
2 Rotterdam
3 Roermond
4 Arnhem
5 Tilburg
6 's-Hertogenbosch
7 Nijmegen
8 Utrecht
9 Amsterdam
10 Breda
11 Venlo
12 Groningen
13 Maastricht
14 Heerlen
15 Alkmaar
16 Hoorn
17 Schiedam
18 's-Gravenhage
19 Dordrecht
20 Helmond
 
5 feb 2011
723
8
Tilburg 5? AHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHahaHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAH
Tilburg moet gewoon op 48
Dit is de echte lijst:

1. Utrecht (Overvecht, K-Eiland etc.)
2. Den-Haag (Mariahoeve, Houtwijk, Schoolpein etc.)
3. Amsterdam (Oosterpark, Bos & Lommer, Slotermeer, Geuzenveld, Osdorp etc.)
4. Eindhoven (Woensel etc.)
5. Rotterdam (Kralingen, Crooswijk, etc.)
 
3 feb 2011
2.199
34
Hans, ik heb het wel van internet eh .. jij hebt het van je zelf, maar ik heb uit een goede informatie wettenschappers bron. Jij zet zelf alles op een rijtje.Jij denkt, ik hoor auto branden, inbraken en moorden safi die staat op de zoveelste rank. Maar wat er daar achter schuilt kan jij niet achterhalen.
 
5 feb 2011
723
8
Hans, ik heb het wel van internet eh .. jij hebt het van je zelf, maar ik heb uit een goede informatie wettenschappers bron. Jij zet zelf alles op een rijtje.


Klopt jou informatie is van internet, maar wanneer is dit geplaatst op internet?
Nou even opzoeken.....
3 maandjes terug :S?
 
3 feb 2011
2.199
34
Wow wat is 3 maandjes geleden veel a yemma, .. dammnit so die jeu Maar schat .. jou informatie is niet goed. Elke jaar doen ze een ander onderzoek. Je hebt wel je best gedaan, Applaus voor je zelf.
 
5 feb 2011
723
8
Wow wat is 3 maandjes geleden veel a yemma, .. dammnit so die jeu Maar schat .. jou informatie is niet goed. Elke jaar doen ze een ander onderzoek. Je hebt wel je best gedaan, Applaus voor je zelf.

Ben je nu trots op jezelf dat Eindhoven op 1 staat ofzo?, je moet zelf kijken, wanneer is Tilburg bijvoorbeeld in het nieuws, nooit heb ik gehoord dat er een moord gepleegd is in Tilburg of in al die andere steden die je noemt, wtf is Roermond!, ik stap het niet hoor :S
 
5 feb 2011
723
8
En het gaat om de criminaliteit van de jongeren, niet alleen Marokkaanse maar ook andere culturen spelen hier een rol in.
En wie zegt dat ik het over auto branden heb?
Je moet meer gaan kijken naar overlast, vechtpartijen, hangjongeren, overvallen, straatroof, maar je bent een meisje je moet in een echte criminele wijk gaan wonen wil je het begrijpen :D
 
3 feb 2011
2.199
34
Hansje, internet weet altijd beter safi. Waarom trots dat eindhoven op nr.1 staat, ik kom er niet vandaan, en als mij woonplaats op nr.1 stond, zou ik ook niet trots zijn, ik gaf alleen een voorbeeld meer niet.
 
Bovenaan