Rechten: Rechtspluralisme onder Marokkanen in Nederland

7 sep 2011
38
1
haha nederlanders willen alles bestuderen. ze willen weten waarom we ons gedragen op de manier dat we ons gedragen. maar dit artikel is ook geschreven door een Marokkaan. Daarom vind ik het interessant

We zijn gewoon mensen, dieren hoor je te bestuderen:)
 
15 feb 2011
1.185
14
als wilders regelt dat ik elke maand 1000 euro krijg tot ik dood ga, ben ik voor 6 uur op schiphol met een enkeltje hoceima walah
 
8 aug 2011
552
10
haha het gaat erom dat Marokkanen in Nederland soms niet weten aan welke regels ze zich moeten houden. Soms willen we ons houden aan de nederlandse waarden en soms de islamitische etc. Bijvoorbeeld bij het krijgen van kinderen. De islam en ook in Marokko zeggen ze dat je veel kinderen moet baren in een gezin. In Nederland is de regel 2-3 kinderen gemiddeld. Waar ga je dan voor kiezen? En zo zijn er meer verschillen waardoor we ons soms verkeren in een identiteitscrisis :(
hoebedoel je identitiet crises ik weet van me zelf heel goed hoe en wat.
Ik neem kinderen omdat ik een gezin wil stichten en een grote gezin.
Al die dingen die ze op je af gooien is onzin joh.
 
8 aug 2011
552
10
haha nederlanders willen alles bestuderen. ze willen weten waarom we ons gedragen op de manier dat we ons gedragen. maar dit artikel is ook geschreven door een Marokkaan. Daarom vind ik het interessant
het is geschreven door een marokkaan die denkt als een nederlander.
Koim op we gedragen ons zo omdat we een appart volk zijn.
Met maling aan de regels.
We houden er niet van om onderdrukt te worden en dat laten we op vele manieren zien.
En dat zijn hollanders niet gewend zo simpel zit het.
 
6 feb 2011
13.473
66
als wilders regelt dat ik elke maand 1000 euro krijg tot ik dood ga, ben ik voor 6 uur op schiphol met een enkeltje hoceima walah

Haha ja precies, Gewooon naar Alhoceima. Hmm als ik elke maand 1000 zou krijgen, misschien een 2e villa in hoceima dan:). En elke avond etentje in Cornischh.
 
15 feb 2011
1.185
14
Ik ga voor minder!haha Heel wat minder:p

je kunt al voor 300 euro per maand goed leven in rkempo. Mits je een eigen woning hebt. Maar k moet wel beetje lux leven op de kosten van wilders. Ik zou elke dag naar buiten gaan en alle kinderen op straat trakteren op polo
 
6 feb 2011
13.473
66
Haha Samiraatje weet je wat mij laat lachen? Wij hebbe hele topic omgezet naar hele andere onderwerp hahahah.
 
15 feb 2011
1.185
14
hahaha jullie zijn erg!

ik heb ook een villa. daar in de bergen bij imzouren, echt luxe. zelfs geen dak. een villa cabrio
 
Bovenaan