Spel: ♥ Maak de zin af ♥

10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag je....
 
5 feb 2011
8.897
38
toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad...
 
5 feb 2011
723
8
toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad... .... allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek naar.......
 
10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei....
 
5 feb 2011
8.897
38
sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei...
 
10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...
 
4 feb 2011
3.250
18
waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders
 
5 feb 2011
8.897
38
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde ....
 
10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer ....
 
5 feb 2011
723
8
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen...
 
Bovenaan