Spel: ♥ Maak de zin af ♥

6 feb 2011
5.829
132
Rustig blijven mensen, er is een verschil tussen fictie en realiteit. Ik zeg al niks meer want mensen zijn hier snel geraakt. Alvast mijn excuses voor de lieve dames!
 
10 apr 2011
3.031
71
Saloua_ ik had er een stukje bijgedaan en dat negeer je laag hoor
die zag ik niet!
Rusten a mensen!

En Saloua_ betrek mij liever niet bij in het verhaal...

Nou ja zeg, doe is gezellig me joh en is een verhaal.


Rustig blijven mensen, er is een verschil tussen fictie en realiteit. Ik zeg al niks meer want mensen zijn hier snel geraakt. Alvast mijn excuses voor de lieve dames!


Wejoooo wollah je hebt gelijk en is maar een verhaal.
 
10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen, Sara wat doe jij daar? Waarop Sara antwoord, Jaa ik zocht brood, maar ik vond alleen maar stof, dus heb ik dat maar gegeten... Saloua lacht kei en kei hard, daarna zegt ze tegen Sara, Wist je dat voornamelijk 95% van het stof onder je bed dode huidcellen zijn? Sara werd heel erg emotioneel en zei tegen saloua_ wat moet ik nou, hans_buurjonne komt zo naar me toe, hij mag me zo niet zien want anders wordt hij....

Niet zo blij want zie der niet uit! Ik ga douchen aankleden enz. ben zo terug Saloua_. Even later kwam Sara weer netjes de douche uit. Ze had haar nieuwe kleding aan gedaan. Saloua_ keek haar aan en zei Wat zie jij der mooi uit Saraa echt net een princess ! Tbarke'Allah, Sara draaide om en zegt: Ja ik weet, ik zie er altijd goed uit en lacht stiekem.

Later ....
 
5 feb 2011
8.897
38
Musti: bedankt, idd is geen realiteit maar je had op z'n minst wat anders kunnen bedenken dan dat niet waar.. Maar goed :) excuses aanvaard
 
6 feb 2011
13.473
66
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen, Sara wat doe jij daar? Waarop Sara antwoord, Jaa ik zocht brood, maar ik vond alleen maar stof, dus heb ik dat maar gegeten... Saloua lacht kei en kei hard, daarna zegt ze tegen Sara, Wist je dat voornamelijk 95% van het stof onder je bed dode huidcellen zijn? Sara werd heel erg emotioneel en zei tegen saloua_ wat moet ik nou, hans_buurjonne komt zo naar me toe, hij mag me zo niet zien want anders wordt hij....Niet zo blij want zie der niet uit! Ik ga douchen aankleden enz. ben zo terug Saloua_. Even later kwam Sara weer netjes de douche uit. Ze had haar nieuwe kleding aan gedaan. Saloua_ keek haar aan en zei Wat zie jij der mooi uit Saraa echt net een princess ! Tbarke'Allah, Sara draaide om en zegt: Ja ik weet, ik zie er altijd goed uit en lacht stiekem. Toen kwam Samir aanrennen en zei joehoeee ik ben verlieeefd wilen jullie weten op wie?
 
10 apr 2011
3.031
71
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen, Sara wat doe jij daar? Waarop Sara antwoord, Jaa ik zocht brood, maar ik vond alleen maar stof, dus heb ik dat maar gegeten... Saloua lacht kei en kei hard, daarna zegt ze tegen Sara, Wist je dat voornamelijk 95% van het stof onder je bed dode huidcellen zijn? Sara werd heel erg emotioneel en zei tegen saloua_ wat moet ik nou, hans_buurjonne komt zo naar me toe, hij mag me zo niet zien want anders wordt hij....Niet zo blij want zie der niet uit! Ik ga douchen aankleden enz. ben zo terug Saloua_. Even later kwam Sara weer netjes de douche uit. Ze had haar nieuwe kleding aan gedaan. Saloua_ keek haar aan en zei Wat zie jij der mooi uit Saraa echt net een princess ! Tbarke'Allah, Sara draaide om en zegt: Ja ik weet, ik zie er altijd goed uit en lacht stiekem. Toen kwam Samir aanrennen en zei joehoeee ik ben verlieeefd wilen jullie weten op wie?
iedereen klikte ja o wie o wie?, samir was stil en dacht even na maar toen zag hij.....
 
21 aug 2011
13.008
244
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen, Sara wat doe jij daar? Waarop Sara antwoord, Jaa ik zocht brood, maar ik vond alleen maar stof, dus heb ik dat maar gegeten... Saloua lacht kei en kei hard, daarna zegt ze tegen Sara, Wist je dat voornamelijk 95% van het stof onder je bed dode huidcellen zijn? Sara werd heel erg emotioneel en zei tegen saloua_ wat moet ik nou, hans_buurjonne komt zo naar me toe, hij mag me zo niet zien want anders wordt hij....Niet zo blij want zie der niet uit! Ik ga douchen aankleden enz. ben zo terug Saloua_. Even later kwam Sara weer netjes de douche uit. Ze had haar nieuwe kleding aan gedaan. Saloua_ keek haar aan en zei Wat zie jij der mooi uit Saraa echt net een princess ! Tbarke'Allah, Sara draaide om en zegt: Ja ik weet, ik zie er altijd goed uit en lacht stiekem. Toen kwam Samir aanrennen en zei joehoeee ik ben verlieeefd wilen jullie weten op wie?
iedereen klikte ja o wie o wie?, samir was stil en dacht even na maar toen zag hij.....

Dat meisje lopen. Samirs gezicht fleurde helemaal op!
 
6 feb 2011
13.473
66
Er was eens een meisje genaamd Thouda. Ze woonde in de hoogste berg van heel rkempo. Maar op een dag hoorde ze haar moeder haar naam schreeuwen. Thoudaaaaa ara7ed, er is bezoek voor je! Thouda dacht wie komt er nu zo vroeg op bezoek? Ze rende de berg af en daar zag ze een monster met 7 koppen,Thouda daht diep na, liep naar het viesuitziende wezen en trok het masker eraf. Toen zag ze het echte gezicht, het was haar irritante broertje .. en ze liep boos naar de kermis, daar vind ze een euro op de grond liggen, ze pakte de euro en maar toen zag ze haar broer en hij pakte die euro van haar af! Mainteked daniti, vroeg hij kwaad, allerliefste broer van me, ik wou je meteen die eurotje geven, ik heb geen sokken, dus ik dacht ik kan het wel met deze euro kopen, haar broer keek haar scheef aan zei rot op uit mijn kamer je hebt sokken zat, toen kwam hans_buurjonne binnen lopen en zei mag ik een paar sokken lenen? sokken lenen herhaalde haar broer? Thoudaa schoot in de lach. Sorry ken jij deze jongen vroeg haar broer en keek haar kwaad aan? Thoudaa wist niet wat te antwoorden en zei en zei ik ben weg hier toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niks ervan! shem nu uitleggen graag! Thouda keerde om en daagte Saloua_ uit tot een gevecht, ze zei wie er wint krijg het hart van hans_buurjonne en zijn sokken, waar op Saloua_ antwoorden...waar op Saloua_ antwoorden heb er geen zin , in doe niet mee mijn hart ligt bij iemand anders.. Thoudaa keek haar aan .. en zei oké als jij het zegt.. Bij wie ligt je hartje dan? .. T was even stil.. Saloua fluisterde nu wordt het spannend.. Wat moet nou, Saloua_ rent naar haar kamer, daar zag ze net Sara onder haar bed kruipen, Sara wat doe jij daar? Waarop Sara antwoord, Jaa ik zocht brood, maar ik vond alleen maar stof, dus heb ik dat maar gegeten... Saloua lacht kei en kei hard, daarna zegt ze tegen Sara, Wist je dat voornamelijk 95% van het stof onder je bed dode huidcellen zijn? Sara werd heel erg emotioneel en zei tegen saloua_ wat moet ik nou, hans_buurjonne komt zo naar me toe, hij mag me zo niet zien want anders wordt hij....Niet zo blij want zie der niet uit! Ik ga douchen aankleden enz. ben zo terug Saloua_. Even later kwam Sara weer netjes de douche uit. Ze had haar nieuwe kleding aan gedaan. Saloua_ keek haar aan en zei Wat zie jij der mooi uit Saraa echt net een princess ! Tbarke'Allah, Sara draaide om en zegt: Ja ik weet, ik zie er altijd goed uit en lacht stiekem. Toen kwam Samir aanrennen en zei joehoeee ik ben verlieeefd wilen jullie weten op wie? iedereen klikte ja o wie o wie?, samir was stil en dacht even na maar toen zag hij.....Dat meisje lopen. Samirs gezicht fleurde helemaal op! 'Oh, dus je bent op haar verliefd..' Zei ait-touzintje..
 
Bovenaan