Spelletje: Ik ga op vakantie en ik neem mee:

6 feb 2011
13.473
66
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld...
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, en zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld..tandenborstel
 
5 feb 2011
723
8
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel en een reuze giga mega harige kruisspin!!!

Sara wil je nog mee :shitan:
 
4 feb 2011
3.250
18
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto
 
5 mrt 2011
6.164
21
diee was gemeeeeeeeeeen !!
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel en een reuze giga mega harige kruisspin!!!

Sara wil je nog mee :shitan:
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding
 
5 feb 2011
723
8
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto

Fantasie verhalen ...
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding & samiraatje
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding & samiraatje sara is al meegenomen dus ik neem mee SAMIR
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, & stepp
 
14 mrt 2011
35
1
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, & stepp en mijn voetbal
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick.
 
Bovenaan