Spelletje: Ik ga op vakantie en ik neem mee:

5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen :p
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahahahahahahahah jij bent grappig OMG !
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen :p
 
16 apr 2011
6.315
77
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen :p

Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen :p en ik neem Samiraatje en een tijger mee zodat ik en die tijger samen GRRRRRRRRR tegen der kunnen zeggen...
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen en ik neem Samiraatje en een tijger mee zodat ik en die tijger samen GRRRRRRRRR tegen der kunnen zeggen... & een boterham.
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen en ik neem Samiraatje en een tijger mee zodat ik en die tijger samen GRRRRRRRRR tegen der kunnen zeggen... & een boterham EN ,... vlieg/boot ticket
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen en ik neem Samiraatje en een tijger mee zodat ik en die tijger samen GRRRRRRRRR tegen der kunnen zeggen... & een boterham EN ,... vlieg/boot ticket & nagelak
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik ga op vakantie en ik neem mee....
mijn moeder, koranboekje, mijn koffer, mijn paspoort, chocola, geld, kleine koelbox, mijn cd`s en een cd-speler, mijn tell, Sara, hansje, shampoo, fotocamera, zak snoep, mijn teloplader en al het liefde van de wereld, een tandenborstel , reuze giga mega harige kruisspin en mijn golf 5 auto, kleding,samiraatje,samir, stepp, voetbal en Amazighchick en riffialady zodat ik grrrrrr kan zeggen en ik neem Samiraatje en een tijger mee zodat ik en die tijger samen GRRRRRRRRR tegen der kunnen zeggen... & een boterham EN ,... vlieg/boot ticket & nagelak EN watjes
 
Bovenaan