Topic: Welkom In De Koeziena Van Butterfly!

28 sep 2012
1.278
14
Ben jij de de persoon die de topic van onze geliefde butterfly voortzet??

Hey

Nee haha ik heb ook niets met haar besproken.:giechel:
Ik zag dat sommige vragen hadden over een recept dacht dan vraag ik het wel aan mijn zus om de leden een antwoord op hun vraag te geven.

Hoop dat zij er zelf verder aan werkt want ik weet totaal niets van koken tenzij ik haar gerechten mag plaatsen met haar toestemming.
 
28 sep 2012
1.278
14
salaam zou je kunnen laten zien aan de hand van een foto welke glas je gebruikt aub??
barkelahoufik


glasv.jpg
 
25 apr 2012
5
0
Hey

Nee haha ik heb ook niets met haar besproken.:giechel:
Ik zag dat sommige vragen hadden over een recept dacht dan vraag ik het wel aan mijn zus om de leden een antwoord op hun vraag te geven.

Hoop dat zij er zelf verder aan werkt want ik weet totaal niets van koken tenzij ik haar gerechten mag plaatsen met haar toestemming.[/QUO
TE]

Is je zus al getrouwd?
 
28 sep 2012
1.278
14
Hey

Nee haha ik heb ook niets met haar besproken.:giechel:
Ik zag dat sommige vragen hadden over een recept dacht dan vraag ik het wel aan mijn zus om de leden een antwoord op hun vraag te geven.

Hoop dat zij er zelf verder aan werkt want ik weet totaal niets van koken tenzij ik haar gerechten mag plaatsen met haar toestemming.[/QUO
TE]

Is je zus al getrouwd?

Waarom wil jij dat weten.:happy:
 
25 apr 2012
5
0
Hahahaha Hoezo lachkick, ik kan nog steeds geen hoogte krijgen.
Hoezo heeft ze de site verlaten dan.
Ik denk dat ze nog niet getrouwd is.
 
28 sep 2012
1.278
14
Hahahaha Hoezo lachkick, ik kan nog steeds geen hoogte krijgen.
Hoezo heeft ze de site verlaten dan.
Ik denk dat ze nog niet getrouwd is.

Ik dacht dat mijn zus zich altijd aanstelde door wat zij prive ontving jou reacties hebben het geloofwaardig voor mij gemaakt:happy:
Ik mag geen prive informatie weggeven op het internet
Maar ik heb je net uitgelegd dat mijn zus geen interesse in zulke vragen heeft dat weet ik zeker
Je bent vrij om te denken wat jij maar wilt.
 
Bovenaan