Traditioneel-islamitisch trouwen

5 mrt 2012
4.451
127
Ameen :D


hey niet lui achterover leunen en wachten tot een vrouw jou ten huwelijk gaat vragen he :hadj:

Haha, don't worry .. Als ik merk dat een vrouw praktiserend is en ik weet dat haar achlaaq en uiterlijk, prima zijn. Dan zal ik er insh Allah wat mee doen.. ;p

Het onderwerp 'vrouw kan ook man vragen' kwam gewoon in me op, dus vond het wel interessant om het ter discussie te stellen.
 
31 okt 2011
9.005
53
Haha, don't worry .. Als ik merk dat een vrouw praktiserend is en ik weet dat haar achlaaq en uiterlijk, prima zijn. Dan zal ik er insh Allah wat mee doen.. ;p

Het onderwerp 'vrouw kan ook man vragen' kwam gewoon in me op, dus vond het wel interessant om het ter discussie te stellen.

ja het was wel een goede zet, dit is namelijk de eerste keer dat ik erover heb nagedacht, heeft me een dag en een nacht gekost om eerlijk tegen mezelf te zijn.

Insha'allah zal ook jij een vrome vrouw vinden bij wie je je rust kan vinden
 
5 mrt 2012
4.451
127
ja het was wel een goede zet, dit is namelijk de eerste keer dat ik erover heb nagedacht, heeft me een dag en een nacht gekost om eerlijk tegen mezelf te zijn.

Insha'allah zal ook jij een vrome vrouw vinden bij wie je je rust kan vinden

Slapeloze nacht was niet de bedoeling, haha..

Insh Allah
 
1 dec 2011
12.067
53
3elama dat is dus zo jammer aan ons cultuur haha er word meteen iets achter gezocht bij een vrouw. Als je laat gaat trouwen beginnen ze al te vermoeden dat er iets aan de hand moet zijn. Pfff ghair inshaAllah.
 
1 aug 2011
4.659
53
Het is ook geen verplichting. Ik bewonder het enigszins wel, hoe loyaal mensen nog al hamdoelilah kunnen zijn t.o.v. hun ouders. Velen hebben hier mee te maken, jouw ouders zijn dan ook niet de enige die zich zo opstellen.

Moge Allah jou en alle andere vrouwelijke leden hier een vrome man schenken..

Shokrane broederrr, Moge Allah s.w.t. jou een vrome vrouw schenken :)
Ik probeer altijd loyaal te zijn tegenover mijn ouders en mijn broers.. Ik hou niet zo van die problemen enzo... Ik heb er geen problemen mee met de regels die ze opstellen.
 
5 mrt 2012
4.451
127
Shokrane broederrr, Moge Allah s.w.t. jou een vrome vrouw schenken :)
Ik probeer altijd loyaal te zijn tegenover mijn ouders en mijn broers.. Ik hou niet zo van die problemen enzo... Ik heb er geen problemen mee met de regels die ze opstellen.

Allahoema amien.
 
Bovenaan