uiterlijke kenmerken per stam?

4 feb 2014
51
4
Klopt niet. Iedereen ziet er anders uit.
Dat iedereen uniek is, dat is zeker waar, maar ik heb duidelijk aangegeven dat dit MIJN waarnemingen zijn, dat hoeft dus niet per sé de waarheid te zijn. Ik zeg ook niet dat het zo is. Ik zeg alleen maar dit is wat ik zie op een ironische manier. Het is allemaal goed/grappig bedoelt. Je moet er niet teveel achter zoeken awtchma.. haha
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik ben het wel eens met de beschrijvingen van BlondeArifiMan. Aitwayagher en Ibdarsen zijn ook de langste van de berbers.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Haha mijn analyse uit mijn omgeving is dat iedereen verschillend is eigenlijk. De ene heeft krullen, de ander heeft gestijld haar. De ene heeft blond haar, de andere weer donker haar. De ene heeft lichte ogen, de ander heeft weer donkere ogen, de ene is getint de ander is wa bleekjes, de ene heeft kleine ogen, de ander weer grote ogen enzovoort. Maar kan je wel zeggen dat de dames blij mogen zijn als we rond de 1.60 zijn haha wij zijn niet zo lang (zoals de Ait wayaghers):hihi:


 
18 dec 2011
12.851
98
Ik ben een tatouzint en ben best lang hoor. Klopt trouwens wel, want ik ben wel getint en heb grote ogen.
 
Bovenaan