Uithuwelijken ~~

18 mrt 2011
141
3
Pffff, stel je voor! je moet trouwen met iemand die je helemaaaaaaaaaal niet kent!! pffff
ik weet niet wat ik zou doen! echt waar niet! ik kan je nu wel vertellen dat ik dit of dat ga doen,
maar ik heb het nooit meegemaakt... Alhamdoulillah!

Mijn pa zegt wel altijd (ook bij mn broers en zus); Jij bent degene die met hem of met haar onder 1 dak woont, jij trouwt, niet ik!


volgens de islamitische wet is het ook ten strengste om iemand uit te huwelijken, dus ik begrijp echt niet waar ze het vandaan hebben gehaald
om dochters zo iets aan te doen! het lijkt me echt vreselijk!
 
12 apr 2011
11
1
Ik zal mijn ouders duidelijk maken dat ik hem niet wil , als ze dat toch niet begrijpen , zal ik maar met hem(degene die om myn hand vraagt) praten en hem hééél duidelijk maken dat ik hem niet wil en dat het toch niks ga worden tussen ons enzo ....
 
28 apr 2011
138
1
als hij mooi is en een goeie jongen zou ik gewoon met hem trouwen denk ik..
en als ik hem echt niks vind maak ik het me famillie duidelijk.
en stel ik MOET ookal vind ik hem niet leuk zou ik gewoon weg lopen.

hahaha dat zou ik doen denk, maar ik moet eerst in zo'n situatie terecht komen om te weten wat ik op dat moment zou doen.
 
29 mei 2011
9
0
uithuwelijk is tegen de islam en dient bestreden te worden, klaar!

niks meer aan toe te voegen je hebt helemaal gelijk
lijkt me wel heel erg als je moet trouwen met iemand waar je niet van houd en al helemaal nog het bed mee moet delen om ijn god allahyehfed
gelukkig zijn mijn ouders niet zo
 
30 mei 2011
119
0
Ik zou weglopen, ik weet waar me kleren hangen. Ik weet waar me tassen zijn, vullen die handel en opsodemieteren!
Nou mooi niet dat ik blijf. En mocht ik toch getrouwd zijn met hem, never dat ik het bed deel. Hij gaat maar op de bank slapen ofzo. =)
 
21 mei 2011
254
5
me 2

Ik zou weglopen, ik weet waar me kleren hangen. Ik weet waar me tassen zijn, vullen die handel en opsodemieteren!
Nou mooi niet dat ik blijf. En mocht ik toch getrouwd zijn met hem, never dat ik het bed deel. Hij gaat maar op de bank slapen ofzo. =)
 
2 jun 2011
29
0
Ik ben daar streng op tegen. Je gaat je echt raar gedragen...

Ik weet zelf echt niet hoe ik zo gaan reageren. Sowieso zeer geschokt!
 
28 feb 2011
280
4
Ik ben er ook op tegen, maargoed uit eindelijk moet jij er het beste van maken als het toch bij je gebeurt. Weglopen is wel een hele grote stap! Ghair insha’Allaah..
 
5 feb 2011
8.897
38
Ja klopt idd. Tegenwoordig beseffen de meeste ouders wel dat het beter is om zelf je partner te kiezen. Want wat nou als het mis zou lopen.. dan lopen zij met een schuldgevoel en hun dochter/zoon leidt een ongelukkig leven.
 
Bovenaan