Uithuwelijken ~~

14 jun 2011
106
1
Ik ben zelf tegen uithuwelijken. Wat ik zou doen? Helemaal niets eigelijk. Ik zal mijn ouders duidelijk maken dat ik het niet wil! Als ze hier niet naar zouden luisteren dan moet het dan maar...

Gelukkig zijn mijn ouders ook tegen uithuwelijken! Dat maakt mijn pa me ook elke keer duidelijk. Hij zegt dat ik zelf moet kiezen. Als het maar een Marokkaanse Moslim is. het liefst mijn neef uit Marokko, maar now way dat dat gaat gebeuren:giechel:
 
14 jun 2011
106
1
HAHAHAHAH ik vindjouw nu echt leuk HAHAHAHAH


Ik snap trwns niet hoe sommige mensen kunnen weglopen:-o
Waar ga je heen? Ga je trouwe zonder de zegeningen van je ouders?? Zal er geen mahram aanwezig zijn al je trouw??? Ik snap het gewoon niet?


Mijn ouders staan boven elk man!
 
5 feb 2011
8.897
38
Houden zo!! Nee begrijp ik ook niet meid.. ik snap je wel dat je gefrustreerd bent en kwaad maar probeer het op zn minst uit te praten of een andere oplossing te zoeken. Ik bedoel elke ouder wil zn dochter of zoon toch gelukkig zien :)

Banana is ook leukkkk!! :D
 
14 jun 2011
106
1
Jah dat bedoel ik. ze doen het niet omdat ze je haten. Anders zouden ze je niet eens opvoeden. Ze doen het uit liefde. En is dit hoe je je ouders bedankt? Koffers pakken en nooit meer wat van je laten horen? Je kan het beter uitpraten. Of misschien metde juiste man aankomen:D


ahhhh so sweeet:$
 
5 feb 2011
8.897
38
You're welcome sweet sana :D

Jaa indd.. je ouders verdienen meer respect. Zij hebben je uiteindelijk opgevoed.
 
14 jun 2011
106
1
ahhhh eindelijk iemand die mij begrijpt:d


Effe heel sirieus ik hoorde net een keiharde knal en ben bang nu:( Denk je dat het iets ergs is??
 
Bovenaan