Vertel hier jou genante momenten

7 feb 2011
12
1
Me broer en ik waren op de boot onderweg naar marokko, maar ik had gladde slippertjes aan en op de dek was het een beetje nat... dus ik loop zo en ik gleed beetje uit viel bijnaa maar kon nog net me broer vast pakken... hewaa toen gaf hij me een scheve blik van beter kijk je uit daarnaa wou ik naar beneden toe dus ik zet een stap op de trap en zdreeeeeeeff ik lag al beneden op de grond en mijn broer me helemaal uitlachen:(
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaha me broer deed ene keer mijn pyama aan en kwam daar mee naar beneden mijn lievelings pyama door hem is het mijn lievelings pyama niet meer !
 
5 mrt 2011
6.164
21
haha ikzat ene keer heel lang in de badkamer en mijn zuss de bovenste badkamer duss me broer helentijd wachten voor de deur ikzat daar meer daan een uurtje ofzo ik wou deur terug open doen wou niet meer open gaan hij had die klink vast dus ik probeerde open te doen en hij houdt die klik vast zodat die niet open gaat ineens laat die los ineens ik val opde grond en hij ging me weer zoals altijd uitlachen
 
5 mrt 2011
6.164
21
off toen ik 14 was hahahaaaa in school als we examens hadden hahahahaa zo'n jongen achter mij pakte een spiegel zodat die alles van mij kon aflezen ik roep gelijkkk mevr soetensss deze jongen wilt afkijken met spiegel zegt ze tegen mij nu naar buiten verader ikdacht heuh? normaal moet hij de gene zijn dieee straf moet krijgen en niet ikk,?
 
5 mrt 2011
6.164
21
haha of toen me broertje ali zyn huiswerk had gemaakt en alles fout had ging die naar leraar zegt ie kijk meneer dit heeft sara voorme gemaakt terwijl ik niks hebgemaakt die dag ik moest na blijven door hem terwijl hij ging voetballen tfuu tfuuu
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Ik was met hele fam. voetbal kijken WK dus nederland moest spelen toen kwam afellay in veld en ik zij zo heel hard wajouww mijn schatje afellay(L)
ayaaww HEEL de famillie lachte me uit en met oom en neefen waren daar schaamtelijk ikdacht ik ben alleen
 
Bovenaan