Vruchtbaar/Onvruchtbaar

6 feb 2011
13.473
66
Als iets niet kan, dan kan het gewoon niet. Dat zullen we beiden maar moeten accepteren, want je kunt nou eenmaal niet alles krijgen wat je wilt..
 
7 feb 2011
823
10
Scheiden is zeker de oplossing niet, wie zegt dat je met je volgende partner wel een kind kunt krijgen???
Ik ken een koppel die 11jaar geprobeerd hebben om een kindje te krijgen en nu hebben ze een gezonde zoon tbarkelah.
Subhanelah, altijd in blijven geloven en nooit opgeven. Dat is Allah taâla zijn Wil!
 
20 dec 2011
4.337
44
Het is vanzelfsprekend dat ik bij mijn vrouwke zal blijven. De benen nemen is zeker geen optiee ach jaa ik vind het zwak. Je trouwt niet zomaar hea maar mohiem zoals jullie misschien weten is er nu in Nederland ook een eicelbank geopend. Hierin kunnen vrouwen eicellen laten implanteren. Ik weet niet of dit islamitisch correct is dus uhmm miss kan broeder hierop een antwoord geven. Als het niet islamitisch correct zou zijn zal ik mijn kinderen adopteren en zou ik nog steeds de trotse man blijven die zijn vrouw respecteerd. Wollah kwil benadrukken dat wegrennen zwak en vreemd is.
 
1 dec 2011
12.067
53
Het is vanzelfsprekend dat ik bij mijn vrouwke zal blijven. De benen nemen is zeker geen optiee ach jaa ik vind het zwak. Je trouwt niet zomaar hea maar mohiem zoals jullie misschien weten is er nu in Nederland ook een eicelbank geopend. Hierin kunnen vrouwen eicellen laten implanteren. Ik weet niet of dit islamitisch correct is dus uhmm miss kan broeder hierop een antwoord geven. Als het niet islamitisch correct zou zijn zal ik mijn kinderen adopteren en zou ik nog steeds de trotse man blijven die zijn vrouw respecteerd. Wollah kwil benadrukken dat wegrennen zwak en vreemd is.


Inderdaad, ik ben ook benieuwd naar de antwoord.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik zou bij me man blijven no matter what
gewoon sbar hebben en je moet gewoon vertrouwen hebben in allah subhana wa ta'ala en alles komt wel goed inch'Allah.

Er zijn tegenwoordig zoveel opties ervoor dus ik zou gewoon bij me man blijven en we komen er wel saampjes aan uit....
Scheiden is echt echt GEEN optie, wie dat doet heeft geen HART!:( Vind ik...
 
5 mrt 2012
4.451
127
Het is vanzelfsprekend dat ik bij mijn vrouwke zal blijven. De benen nemen is zeker geen optiee ach jaa ik vind het zwak. Je trouwt niet zomaar hea maar mohiem zoals jullie misschien weten is er nu in Nederland ook een eicelbank geopend. Hierin kunnen vrouwen eicellen laten implanteren. Ik weet niet of dit islamitisch correct is dus uhmm miss kan broeder hierop een antwoord geven. Als het niet islamitisch correct zou zijn zal ik mijn kinderen adopteren en zou ik nog steeds de trotse man blijven die zijn vrouw respecteerd. Wollah kwil benadrukken dat wegrennen zwak en vreemd is.

Omdat de technologie die dit mogelijk vrij recent zijn, weet ik niet of ik fatawa hier omtrent zal vinden.

Als ik iets vind, dan zal ik het insh Allah posten..
 
6 feb 2011
13.473
66
Zooo lieve reacties.. haha.. Maa Shaa Allah! :eek:

Moge Allah jullie een vrome man/vrouw schenken en jullie veel kindjes geven :D
 
Bovenaan