Waar houden de berberse vrouwen van? Goud of Zilver?

25 nov 2011
1.020
7
Nu verkies ik zeker zilver,het past beter bij mij..
Maar als bruidschat ga ik denk ik toch wel voor ofwel goud ofwel witgoud met steentjes kiezen, prachtig!:)
Ik weet niet waarom, mijn moeder zegt dat het beter is en in mijn familie kiezen alle getrouwde meisjes voor goud of witgoud
 
1 mrt 2011
477
2
Kennen jullie die vrouwen, oude Marokkaanse vrouwen vooral de arabieren. Die hebben altijd van hun pols tot bijna aan hun elleboog goud. Echt 3ayek gatver hahah, zie ik vaak op tv.
Egyptenaren ook! Ieuwl
 
5 feb 2011
8.897
38
Jaa ben ook GEK op ZILVER!!!

Ik heb goud altijd al niet mooi gevonden.. had een keertje goude oorbellen gekregen en maar 1x gedragen toen weggegeven haha
 
6 feb 2011
1.652
24
Oh ja, en ik ben ook gek op vintage zilver...dat heeft een zilver/zwart kleurtje, ingelegd met gekleurde of zwarte edelstenen....is mooi hoor en erg sjiek

Zoiets bedoel ik dus:

vintage-jewelry-d.jpg


vintage-jewelry-a.jpg


Iris_Blues_Baroque_Style_Crystal_Parure_Jewelry_Set.jpg
 
25 nov 2011
1.020
7
Amaii bessie die zijn prachtig!
Had nog nooit van vintage zilver gehoord, maar is echt mooi!
Is dat duurder dan goud?
 
6 feb 2011
1.652
24
Amaii bessie die zijn prachtig!
Had nog nooit van vintage zilver gehoord, maar is echt mooi!
Is dat duurder dan goud?


Nee joh is gewoon zilver. Maar ik kon niet echt vinden wat ik bedoel. In Saoedi Arabie heb je echt mooie. Met gekleurde steentjes. De plaatjes hierboven zijn Europese stijl, ja behalve dat laatste setje...
 
S

Samir

Guest
ik vind bij vrouwen zilver en wit goud en platina mooi. Dat witte vind ik mooier dan geel of donker
 
23 mei 2011
1.992
17
Zilver! Wat ook mooi is, zyn die ouderwetse zilveren setjes uit de middeleeuwen enz. met van die prachtige edelstenen erin.. Zucht..

Goud kan ook zker mooi zyn, vooral witgoud. Heb zelf niks aan goud, omdat ik het niet draag.
 
Bovenaan