Waar is Prins?

19 mrt 2013
398
3
ervaring?? ik heb ervaring om iemand te doden. Dus als je me gewoon nu zegt dat je een uitvaartverzekering hebt maar ik je sneller koud

maak je maar eerst zelf van kant, mensen zoals jij hebben we niet nodig in deze wereld
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
meid donderop joh je praat onzin. Ohja je bent van belgie daar zijn de meeste H die denken dat ze wat zijn terwijl ze niks zijn. Dus afstand van mij beter luister je
 
19 mrt 2013
398
3
meid donderop joh je praat onzin. Ohja je bent van belgie daar zijn de meeste H die denken dat ze wat zijn terwijl ze niks zijn. Dus afstand van mij beter luister je

weer een oordeel zonder kennis..; zeker dat je geen ervaring hebt met al die H das?? luisteren naar jouw?? ben je God of mijn ouders? NEE, DUS NOG EEN REDEN WRM IK NIET MOET LUISTEREN
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
weer een oordeel zonder kennis..; zeker dat je geen ervaring hebt met al die H das?? luisteren naar jouw?? ben je God of mijn ouders? NEE, DUS NOG EEN REDEN WRM IK NIET MOET LUISTEREN

wat houdt die H in? jij hebt vuile gedachte?
Mijn H staat voor : honden drol
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
praat je zelf nu maar goed, maar je hebt nu al gezegd dat je ervaring hebt met ze.. tijd kun je niet terug draaien

ervaring wat is dat voor shit. Ik kom hier niet plaatsen op zoek naar een knappe marokkaanse hollander dus je maakt je zelf een h van.
 
19 mrt 2013
398
3
ervaring wat is dat voor shit. Ik kom hier niet plaatsen op zoek naar een knappe marokkaanse hollander dus je maakt je zelf een h van.

jeetje seg, wist niet dat hollanders zo laag kunne zijn sommige dan precies wel... neem een virueel site nooit serieus op jonge! ik spreek hier duidelijk tegen een puber, want je reacties zijn gwn niet te doen...
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
jeetje seg, wist niet dat hollanders zo laag kunne zijn sommige dan precies wel... neem een virueel site nooit serieus op jonge! ik spreek hier duidelijk tegen een puber, want je reacties zijn gwn niet te doen...

nee man ben geen 17 of 18 of 19 of 20 ........
Jij moet mij niet serieus nemen dnek je nou echt ik laat mij n ware ik hier zien op dit site bij de dombo's zoals jou ??
 
19 mrt 2013
398
3
nee man ben geen 17 of 18 of 19 of 20 ........
Jij moet mij niet serieus nemen dnek je nou echt ik laat mij n ware ik hier zien op dit site bij de dombo's zoals jou ??

duidelijk wel hé! hmm wij moeten jouw niet serieus nemen, maar een simpele onozele zin neem je wel serieus hahaah, zie de link niet
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
duidelijk wel hé! hmm wij moeten jouw niet serieus nemen, maar een simpele onozele zin neem je wel serieus hahaah, zie de link niet

ok wat wil je nu? wil je geld? wil je S... dat? of wil je huis? wil je werk? wat wil je van me.
 
Bovenaan