Waar is Prins?

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
heb medelijden met je moeder, maar jah zij kan er nx aan doen dat haar zoon zo is

hou je vingers stil over mijn moeder> voordaat ik het maar wees eens over je Moeder begint. Jou moeder moet pas voor jou schamen jij zet je zelf hier te koop. op zoek naar een knappe, zijn ze moeilijk verkrijgbaar daar in Belgie?? dat je het hier zoekt op een SITE?
 
19 mrt 2013
398
3
hou je vingers stil over mijn moeder> voordaat ik het maar wees eens over je Moeder begint. Jou moeder moet pas voor jou schamen jij zet je zelf hier te koop. op zoek naar een knappe, zijn ze moeilijk verkrijgbaar daar in Belgie?? dat je het hier zoekt op een SITE?

volgens mij kun je ook ni begrijpend lezen... ik heb nix verkeerd gezegd over je moeder.. herlees gwn nog is voor de duidelijkheid..
en ik heb je al gezegd, neem niet alles serieus op op een virtuele site. want dat ben ji zelf niet!

je moet wel heel laag gevallen zijn om een site serieus te nemen waar ze zeveren, wat ga je nog serieus nemen? die lieve praatjes van wat leden... nogmaals, leer begrijpend lezen en niet alles serieus te nemen!
wil ik serieus zijn ga ik wel naar mijn ouders, niet alle belgen zijn zielig als hollanders hun ware op internet te vinden....... slaag je hoofd tegen een muur, zorg dat je hersenen recht staan, en kom dan terug klappen want nu valt er nix aan te vangen met jouw
 
16 jan 2013
560
11
Ben ik er weer!
ishet rwina op rkempo :( oeff
ik ga er gelijk weer vanaf!

tot volgende keer weer inshallah wanneer het hier op rkempo roestieg is!

bslemma
 
26 feb 2013
343
3
ik weet dat je me gemist hebt, daarom dat je een topic openend over mij.

Nou niet echt...hahha

Aan het begin zag ik jou heel vaak actief bezig zijn, toen viel het mij op dat je opeens foetsie was.

Vandaar deze topic en ik wou hallo zeggen hoor. Dat is alles haha.

En ik had niks te doen :hihi:
 

Prins

Banned
Gebanned
21 okt 2012
2.206
8
Nou niet echt...hahha

Aan het begin zag ik jou heel vaak actief bezig zijn, toen viel het mij op dat je opeens foetsie was.

Vandaar deze topic en ik wou hallo zeggen hoor. Dat is alles haha.

En ik had niks te doen :hihi:

okee maar heb t druk met alles
 
Bovenaan