Wat vinden jullie van mij?

7 feb 2011
823
10
Om 00.31 nog mensen op stang jagen, get a life!
Ik begrijp niet waarom marokkanen graag met een groep één iemand aanvallen, zielig zijn jullie serieus.

Beste musti ik val niemand aan ok, er werd naar mijn mening gevraagd en ik heb die gegeven,
maar mijn mening stond haar blijkbaar niet aan dus moest ze zo reageren. Als je weet dat je mogelijke antwoorden niet graag gaat horen
dan moet je ook niet naar iedereen zijn mening vragen.
Lees maar goed voor je hier gaat oordelen over MAROKKANEN...
 
6 feb 2011
5.829
132
Beste musti ik val niemand aan ok, er werd naar mijn mening gevraagd en ik heb die gegeven,
maar mijn mening stond haar blijkbaar niet aan dus moest ze zo reageren. Als je weet dat je mogelijke antwoorden niet graag gaat horen
dan moet je ook niet naar iedereen zijn mening vragen.
Lees maar goed voor je hier gaat oordelen over MAROKKANEN...

Jah goed bezig hoor, u mening geven over een persoon is toch wel iets anders dan Ouafa verdedigen. Sorry dat ik niet kan lezen. Ik ben geboren in marokko :(
 
16 apr 2011
6.315
77
Dankje wel dat je voor me opkomt Musti!!!!
Dat waardeer ik echt van je!!!!

Shoukran bezaf!!!
 
4 feb 2011
3.250
18
Jah goed bezig hoor, u mening geven over een persoon is toch wel iets anders dan Ouafa verdedigen. Sorry dat ik niet kan lezen. Ik ben geboren in marokko :(

rot toch op je ziet toch zelf dat riffialady begint als zij begint mag ELISA er wat van zeggen of jij het nou erg vind of niet en het is geen groep kennelijk kan je niet tellen
 
7 feb 2011
823
10
Jah goed bezig hoor, u mening geven over een persoon is toch wel iets anders dan Ouafa verdedigen. Sorry dat ik niet kan lezen. Ik ben geboren in marokko :(

Daar kan jij ook niets aan doen dat je in Marokko bent geboren he... volgende keer beter lezen dan ok

No hard feelings
 
Bovenaan