Ait Wayagher Streng / Gierig ??

1 dec 2011
12.067
53
Dat is het grootse probleem, sommigen mensen kennen een bepaald aantal mensen die zo zijn en heel toevallig zijn het ait wayaghers en klaar Ait wayaghers zijn streng of gierig

Klopt, ik ben een ait said en kan regelmatig flinke taranent hebben. Kreeg ook gelijk te horen van ja laat maar jullie ait said zijn zo. Nee hoor, IK ben zo:hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ait wayaghers zijn idd streng, maar gierig abosluut niet. Ik vind ze een geweldige volk echt waar toppie mensen behalve die yih hoor ik niet so graag:hihi:
 
1 dec 2011
12.067
53
Niet streng maar rechtvaardig
Ait wayaghers verbieden wat de Islam verbied

Nu doe je net of alleen ait wayaghers de islam volgen en scheer je ze echt aan een kant. Dat is juist niet de bedoeling, we zijn samen een! Een ake3rie of een ait touzine kan ook zo zijn.

Mashar watfa7mem.
 
31 okt 2011
9.005
53
Nu doe je net of alleen ait wayaghers de islam volgen en scheer je ze echt aan een kant. Dat is juist niet de bedoeling, we zijn samen een! Een ake3rie of een ait touzine kan ook zo zijn.

Mashar watfa7mem.

nee dat doe ik niet, als iemand zegt streng dan ga ik analyseren.
Wat verbieden ze en waar zijn ze dan streng om en ik kom uit op dingen die volgens de islam niet mogen.
Ik praat niet over andere stammen, ik praat over mijn eigen stam gezien ik die het best ken
 
7 mei 2012
375
4
Dat doe je wel. Alsof andere stammen niet verbieden wat de islam verbied?

nee dat doe ik niet, als iemand zegt streng dan ga ik analyseren.
Wat verbieden ze en waar zijn ze dan streng om en ik kom uit op dingen die volgens de islam niet mogen.
Ik praat niet over andere stammen, ik praat over mijn eigen stam gezien ik die het best ken
 
Bovenaan