Ait Wayagher Streng / Gierig ??

6 apr 2012
17.066
124
zever in pakskes ait wayegher zijn levensgenieters, overal heb je uitzonderingen! Wij ait wayeghers worden wel bestempeld als streng. Daarom trouwen ze misschien niet graag met ait wayegher, omdat ze weten dat we echte mannen zijn die geen sloef willen zijn. We respecteren onze vrouwen maar zijn geen diyyouth.
Hoe dan ook elke awayegher is trots. De rest kan er alleen maar van dromen om er ene te zijn. Wees niet getreurd, we zien alle riffijnen als onze broeders.
:hihi:
 

Mimosa

Banned
Gebanned
17 jul 2012
5.134
76
ik weet dat ik door deze topic veel ruzie / arwina op mn kop krijg. Maar ik hou van rwina. doorbreek graag de stilte en taboes zijn er niet voor mij. Daarom wil ik het dossier: 'Ait wayagher streng ' openen.

Ik hoor dat gewoon zo vaak!! Er moet toch een kern van waarheid zijn!!

ik hoor vaak dat ait wayagher graag ruzie maken, losse handjes hebben en gierig zijn als het om geld gaat. Niet om het huizen/grond kopen, maar om het boodschappen doen op de markt.

Er zijn hier veel ait wayagher, dus leg me eens uit wat hier wel en niet van klopt. En graag eerlijk zijn, look into the mirror and tell me what you see.. tell me the truth.. the whole truth. nothing but the truth.


ps: ik wil hier geen ruzies!



Pfff ik ben al chagrijnig, maar jij maakt het nu alleen maar erger.
Wat je daar hebt getypt, gaat echt nergens over. Mensen zijn echt bekrompen jeetje.

En die laatste drie zinnen, zogenaamd je wilt geen ruzie hier. Maar wel zeggen: look into the mirror and tell me what you see... tell me the truth... the whole truth. nothing but the truth.



Maar oke,ik weet niet wat voor Ait wayaghers jij kent?
Waarschijnlijk leven wij in twee verschillende werelden.
 
5 mrt 2012
4.451
127
ik weet dat ik door deze topic veel ruzie / arwina op mn kop krijg. Maar ik hou van rwina. doorbreek graag de stilte en taboes zijn er niet voor mij. Daarom wil ik het dossier: 'Ait wayagher streng ' openen.

Ik hoor dat gewoon zo vaak!! Er moet toch een kern van waarheid zijn!!

ik hoor vaak dat ait wayagher graag ruzie maken, losse handjes hebben en gierig zijn als het om geld gaat. Niet om het huizen/grond kopen, maar om het boodschappen doen op de markt.

Er zijn hier veel ait wayagher, dus leg me eens uit wat hier wel en niet van klopt. En graag eerlijk zijn, look into the mirror and tell me what you see.. tell me the truth.. the whole truth. nothing but the truth.


ps: ik wil hier geen ruzies!

Je mag een week stage lopen bij mij, daar leer je meer van.
 
18 dec 2011
12.851
98
Ait touzine zijn THE best. Grapje :hihi: Wij zijn allemaal leuk en lief en niet te vergeten uniek! Samir zit maar wat te dollen
 
20 dec 2011
4.337
44
Geen paniek mensen dit is een oude topic die in de wilde tijden van rkempo ooit geopend is.
 
6 feb 2013
2.211
20
ik wil er nog wat bij toevoegen

ait wayagheren zij streng dat gaan we niet ontkennen, maar wel op een goeie mannier streng.
en gierig k weet niet waar je het vandaan hebt gehaald, maar dat ik zkr niet zo.



jallah zied laat deze forum weer leven!!
 
Bovenaan