goede huwelijkspartner vinden

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Marokkanen hebben echt problemen om aan een goede huwelijkspartner te komen.. Misschien een gat in de markt, zo'n Marokkanen bemiddelingsbureau..
 
20 mei 2015
34
23
:wha::wha::bounce:Helemaal mee eens!
Maar als puntje bij paaltje komt, dan is het op zich geen 'verkeerde' manier toch! Althans niet als dat je enige intentie is om naar de moskee te gaan! De intentie dat je naar de moskee gaat om Allah swt te aanbidden moet er natuurlijk wel zijn, en als een vrouw/meid dan een meisje leert kennen in de moskee die dan geschikt kan zijn voor haar zoon/broer, is daar niks mis mee toch!

Nogmaals, maar dat moet niet DE intentie zijn dat een persoon dan naar de moskee gaat! Laat dat ff duidelijk zijn. (Mohim mijn mening:mstong:)





Dat klopt de intentie moet niet zijn om dat soort dingen te gaan doen in de moskee,

Maar laten.we eerlijk zijn het is niet de juiste manier..

Heb het helaas paar x moeten meemaken en ben altijd netjes gebleven maar op een gegeven moment zat het me echt hoog en heb ik ook gezegd a getsie je vraagt teveel ik vraag ook niet wie je man is en wie je kids en wnnr getrouwd hoe oud ben je.. ze was gelijk stil..

Je kan nie iemand beoordelen door middel van moskee binnen treden en bidden hea..
Bidden is namelijk niet een bijzaak maar een hoofdzaak
 
5 mrt 2012
18.240
681
Bruiloft is ook een manier! Marokkanen die op een bruiloft aanwezig zijn, willen graag nog een bruiloft meemaken...... dus perfecte moment om een vrouw te zoeken voor hun ooo zo goede zoon en op zoek te gaan naar een geschikte vrouw. Ze gaan elke dame scannen en als ze er eentje op oog hebben gaan ze héééééééél subtiel vragen wie je ouders zijn zodat ze de volgende x kunnen langskomen met suiker :hihi:
 
20 mei 2015
34
23
Bruiloft is ook een manier! Marokkanen die op een bruiloft aanwezig zijn, willen graag nog een bruiloft meemaken...... dus perfecte moment om een vrouw te zoeken voor hun ooo zo goede zoon en op zoek te gaan naar een geschikte vrouw. Ze gaan elke dame scannen en als ze er eentje op oog hebben gaan ze héééééééél subtiel vragen wie je ouders zijn zodat ze de volgende x kunnen langskomen met suiker :hihi:

Hahaha klopt hahaa ik ga stukk ,, je hebt ze door haaha dat is de echte plek
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hahaha klopt hahaa ik ga stukk ,, je hebt ze door haaha dat is de echte plek

Daar gebeurt het echte werk:p Haha je ziet haar glimlachen en je denkt het is onschuldig hey, en je glimlacht vriendelijk terug.... plots zitten ze naast je en vuren ze je af met vragen hahahaha
 
8 apr 2013
890
159
Ja maar eerlijk, daar is toch niks mis mee, met vrouwen die op 'vrouwtjes' jagen voor hun zoon (op een bruiloft)! Is toch een geschikte en toegestane manier? Beter zo dan via Facebookachtige taferelen!

Maar wees ook eens eerlijk dames, dat is ook één van de redenen dat jullie je zo mooi mogelijk (proberen) te maken voor bruiloften, om zelf ook zo een 'prooi' te worden! Want als er geen enkele vrouw op je afstapt, dan is het ook niet goed:wha::bounce:
 
20 mei 2015
34
23
Sommige meiden bereiden zich er echt voor hoor haha ze zijn meer bezig met indruk maken op 'toekomstige schoonmoeders'.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ja maar eerlijk, daar is toch niks mis mee, met vrouwen die op 'vrouwtjes' jagen voor hun zoon (op een bruiloft)! Is toch een geschikte en toegestane manier? Beter zo dan via Facebookachtige taferelen!

Maar wees ook eens eerlijk dames, dat is ook één van de redenen dat jullie je zo mooi mogelijk (proberen) te maken voor bruiloften, om zelf ook zo een 'prooi' te worden! Want als er geen enkele vrouw op je afstapt, dan is het ook niet goed:wha::bounce:

Mee eens! Niks mis mee... alleen is dat zo typisch dat Marokkanen na een Bruiloft, een andere bruiloft willen regelen.
Eerlijk gezegd als ik mij klaarmaak voor een bruiloft denk ik daar nog nieteens aan hahaha jij bent gekk!:bounce:

Ik zal blij zijn als er geen vrouw naar me toe komt haha niks is zo irritant dan een vrouw die hele tijd informatie van je wilt :wha:
 
8 apr 2013
890
159
Ahha nee hoor, is dat zo dan? Staan de jongens zo lang buiten dan? Ahaha wat valt er buiten te zien dan als de vrouwen allemaal gewoon 'netjes' binnen zitten ehum ehum:p!

Oke ik zeg eerlijk, ik scan af en toe ook weleens! Maar alleen met één oog! Andere oog houdt ik de broers/vaders mee in de gaten!
 
Bovenaan