goede huwelijkspartner vinden

20 mei 2015
34
23
hahaha ja dat is ook belangrijk haha anders krijg je ruziee hahaha.
nou nou ik geloof dat we moeilijk vliegend na binnen kunnen dus julkie kunnen zien wie na binnen komt en als jullie iemand leuk vinden proberen jullie zehma oogcontact te maken butt we hebben blinde hoek haha dus we zien dat je dan kijkt en wij doen shikki en kijken niet ahha
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ahha nee hoor, is dat zo dan? Staan de jongens zo lang buiten dan? Ahaha wat valt er buiten te zien dan als de vrouwen allemaal gewoon 'netjes' binnen zitten ehum ehum:p!

Oke ik zeg eerlijk, ik scan af en toe ook weleens! Maar alleen met één oog! Andere oog houdt ik de broers/vaders mee in de gaten!


HAHAHA LOL!

Haha als ik mijn auto parkeer zijn er opeens allemaal "parkingwachters "die buiten staan! Terwijl er maar eigenlijk eentje maar een fluo vest aanheeft! Marokkanen en behulpzaam euhm euhm:p
 
8 apr 2013
890
159
Ahahah de 'blinde hoek' maakt me af:wha:

Maar waarom die shikkie doen dan! Eerst al die moeite om 'bekeken' te worden, en dan alle shikkie uit de kast halen die je maar kan vinden om te negeren ahahah, zo krom! Pfff vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen!
 
20 mei 2015
34
23
hahaha tja wie zal het zeggen ik ben vrouw maar begrijp vrouwen in het algemeen ook niet altijd.. allah hdiena oe saffie haha .
ik zelf hou er niet van dus kijk 1 keer dan is klaar ga niet daarna nog na kwijlen haha
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik voel mij in ieder geval niet aangesproken :hihi: shikkie doen is voor niks nodig, wees jezelf ook al heb je een dure jurk aan :haha:
 
8 apr 2013
890
159
Ahaha het zou wat zijn als je kwijlend naar binnen zou lopen, alle vrouwen zouden denken dat je honger hebt!

Doen vrouwen echt shikkie vanwege een of ander lapje stof dat ze dragen? Ahaha rare wezens die vrouwen echt waar! Ik zie het al voor me als de jongens beginnen te concurreren met pakken, pffff
 
20 mei 2015
34
23
Hahah ik ga stuk haha en hoe alleen blik vsn me moeder en reactie mesamjogien gedraag je ahah is al genoeg,teveel zelfs haha


Ja het gebeurt idd dat meiddn graag pronken met wat ze aan hebben ahahah daarnaast awahdi ahah als mannen dat zouden doen dna gaan er zelfs merk printjes komen haha
 
8 apr 2013
890
159
Wat wordt eigenlijk bedoeld met 'de juiste ' persoon! Bedoel je dan de juiste persoon voor jou, dus iemand die bij je past, of wat? Want vaak zie je toch ook huwelijken waarbij er een overvloed aan verdriet is en tekort aan geluk, dus een huwelijk wat absoluut niet geslaagd te noemen is, maar het houdt wel stand!
Mohim a thazjehiewt ik hoop dat je een beetje in m'n hoofd kunt kijken opdat je me misschien goed zult begrijpen, want ik heb dit zo mooi uitgelicht in m'n hoofd, maar het verwoorden is toch een stuk lastiger!

Maar thazjehiewt, sebbab dien je toch wel te doen, niets komt of gaat vanzelf! Dus een beetje 'zoeken' is het minste wat je kunt doen!

Ahah en nee ik spoor jullie niet aan om op jacht te gaan ofzo, maar je begrijpt me hopelijk wel
 
8 apr 2013
890
159
Pfff achteraf zie ik pas dat m'n teksten zo lang zijn! Ik zal proberen het voortaan wat korter te houden oki
 
10 okt 2013
242
45
Wat wordt eigenlijk bedoeld met 'de juiste ' persoon! Bedoel je dan de juiste persoon voor jou, dus iemand die bij je past, of wat? Want vaak zie je toch ook huwelijken waarbij er een overvloed aan verdriet is en tekort aan geluk, dus een huwelijk wat absoluut niet geslaagd te noemen is, maar het houdt wel stand!
Mohim a thazjehiewt ik hoop dat je een beetje in m'n hoofd kunt kijken opdat je me misschien goed zult begrijpen, want ik heb dit zo mooi uitgelicht in m'n hoofd, maar het verwoorden is toch een stuk lastiger!

Maar thazjehiewt, sebbab dien je toch wel te doen, niets komt of gaat vanzelf! Dus een beetje 'zoeken' is het minste wat je kunt doen!

Ahah en nee ik spoor jullie niet aan om op jacht te gaan ofzo, maar je begrijpt me hopelijk wel

Hahaha allayema wat een gedachtesprongen.

Wat ik bedoel met juiste persoon is de persoon die Allaah voor mij heeft weggelegd. Natuurlijk heb je zulke huwelijken, ik zie zulke huwelijken als een beproeving. Ik gun niemand zo'n huwelijk maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat alles met een reden gebeurt.

Sebbab vind ik een moeilijk onderwerp. In hoeverre kan en mag je sebbab doen, wat is toegestaan wat niet?
Misschien ben ik wel naif wat dit betreft, misschien denk ik er op dit moment zo over omdat ik er zelf niet zo mee bezig ben, maar ik vind het moment dat je de "juiste" persoon tegenkomt hem ook daadwerkelijk een kans geeft al sebbab.

Maar he misschien denk ik er over 5 jaar wel anders over als ik dan nog geen trouwplannen heb.
 
8 apr 2013
890
159
Hahaha ja sorry van die gedachtensprongen!
Maar wat betreft die sebbab, in
Hoeverre dat mag en kan?? Het moet eigenlijk zelfs zou ik haast willen zeggen! Maar begrijp het niet verkeerd en dan bedoel
Ik niet van je moet een jongen zoeken relatie aangenaam etc etc! Nee, zelfs een dua doen bij Allah swt is een vorm van sebbab, je ouders vertellen dat je klaar bent om te trouwen is sebbab, ermee bezig zijn, maar natuurlijk wel binnen de grenzen van de islam natuurlijk!

Ahahaha en ik
Moest wel even lachen omdat je nu express of niet, de 'juiste' persoon tussen aanhalingstekens zet ahahaha!

Hmm over 5 jaar zeg je, als je dan nog geen trouwplannen hebt? Dat maakt dus dat jij nu nog heel jong bent, of zit ik ernaast!
 
10 okt 2013
242
45
Hahaha ja sorry van die gedachtensprongen!
Maar wat betreft die sebbab, in
Hoeverre dat mag en kan?? Het moet eigenlijk zelfs zou ik haast willen zeggen! Maar begrijp het niet verkeerd en dan bedoel
Ik niet van je moet een jongen zoeken relatie aangenaam etc etc! Nee, zelfs een dua doen bij Allah swt is een vorm van sebbab, je ouders vertellen dat je klaar bent om te trouwen is sebbab, ermee bezig zijn, maar natuurlijk wel binnen de grenzen van de islam natuurlijk!

Ahahaha en ik
Moest wel even lachen omdat je nu express of niet, de 'juiste' persoon tussen aanhalingstekens zet ahahaha!

Hmm over 5 jaar zeg je, als je dan nog geen trouwplannen hebt? Dat maakt dus dat jij nu nog heel jong bent, of zit ik ernaast!

Ja dat begrijp ik wel, ik bedoelde meer wat nou de grenzen van sebbab doen zijn.
Ik ben niet het type dat naar de moskee of op bruiloften aangeef dat ik wil trouwen of iets dergelijks.
Sterker nog ik vind het super gênant als vrouwen dat doen.

Natuurlijk is dua doen het beste wat je kan doen, dat over mijn ouders.... Naaaah dat zie ik niet gauw gebeuren.

ja binnen 5 jaar vind ik wel een redelijk termijn. Ik zit nu in mijn laatste studiejaar dus mijn hoofd staat totaal niet naar een huwelijk op dit moment. Laten we het erop houden dat als ik over 5 jaar nog geen trouwplannen heb ik me zorgen moet maken om mijn zogeheten "houdbaarheidsdatum" volgens Marokkaanse begrippen haha
 
8 apr 2013
890
159
:wha::wha::wha:Skaa skaa ahahaha ik ga helemaal stuk hier door jou, maak je geen zorgen on je houdbaarheidsdatum, sommige 'producten' verouderen of verrotten niet, die zijn eeuwig houdbaar, ahaha! En als je dan toch over datum bent, valt er wel t een en ander te regelen (recyclen ofzo:wha:)

Ahaha nee khayr in shaa Allah, komt wel goed met jou! En ja studie is belangrijk, maar vind 'trouwen' toch een belangrijkere zaak dan studie (en denk dat dag zelfs extra geldt voor de vrouw, zoals je zelf zegt....houdbaarheid;))
 
10 okt 2013
242
45
:wha::wha::wha:Skaa skaa ahahaha ik ga helemaal stuk hier door jou, maak je geen zorgen on je houdbaarheidsdatum, sommige 'producten' verouderen of verrotten niet, die zijn eeuwig houdbaar, ahaha! En als je dan toch over datum bent, valt er wel t een en ander te regelen (recyclen ofzo:wha:)

Ahaha nee khayr in shaa Allah, komt wel goed met jou! En ja studie is belangrijk, maar vind 'trouwen' toch een belangrijkere zaak dan studie (en denk dat dag zelfs extra geldt voor de vrouw, zoals je zelf zegt....houdbaarheid;))

Hahaha goed dat je erom moet lachen, ik lig namelijk ook in een deuk.

He ik heb nog zeker 4.5 jaar hoor!
Maar goed ik ben en blijf een Marokkaanse, met uiteraard Marokkaanse familieleden en een Marokkaanse moeder (gaat het belletje al rinkelen of nog niet?)
Mijn moeder heeft stilletjes al een ultimatum gesteld, na de zomer moet het ervan komen ander gaat ze zich ermee bemoeien.

Natuurlijk is trouwen belangrijk, dat zal ik nooit ontkennen. Maar ik vind het in mijn geval onverantwoord als ik nu op dit moment een man in mijn leven toelaat. Op dit moment kan ik het niet combineren en wil ik het ook niet. Dat wordt een disaster tenzij het een man is met heel heeeeel veeeel geduld.
Ik kan mezelf amper verdragen tijdens tentamenweken en straks tijdens mijn afstudeerperiode, laat staan een man. Mijn ouders hebben geduld met me omdat ze niet anders kunnen hahaha.
 
Bovenaan