goede huwelijkspartner vinden

8 apr 2013
890
159
Ahahah belletje is gaan rinkelen ow yeah! Ahaha maar een ultimatum stellen moeten ze ook niet doen, aangezien de hoe en wanneer lmektab is, dus een ultimatum aan zoiets stellen is geen goede oplossing ( denk dat ze dat ook doet om je gewoon een duwtje in die richting te geven, een beetje pushen kan geen kwaad)

Ach zo erg lijk je me ook weer niet, dat een man heeel heeeel geduldig moet zijn?

Thazje7ieuwt toch, ahahah ik weet niet waarom, maar ik blijf maar lachen door jou, heb je iets in m'n drinken gestopt of wat
 
8 apr 2013
890
159
Ahahah belletje is gaan rinkelen ow yeah! Ahaha maar een ultimatum stellen moeten ze ook niet doen, aangezien de hoe en wanneer lmektab is, dus een ultimatum aan zoiets stellen is geen goede oplossing ( denk dat ze dat ook doet om je gewoon een duwtje in die richting te geven, een beetje pushen kan geen kwaad)

Ach zo erg lijk je me ook weer niet, dat een man heeel heeeel geduldig moet zijn?

Thazje7ieuwt toch, ahahah ik weet niet waarom, maar ik blijf maar lachen door jou, heb je iets in m'n drinken gestopt of wat
 
10 okt 2013
242
45
Het is ook niet een oplossing, daar moet je eerst een probleem voor hebben.
Voor zover ik weet ben ik geen probleem, en mijn vrijgezelle status ook niet (hoop ik)

Dat zegt ze idd alleen om me duidelijk te maken dat ik ervoor open moet staan en niet elke keer als iemand vraagt of ik nog geen trouwplannen heb in de nabije toekomst (lees: jagers die dit als middel gebruiken om een prooi te vangen) ik meteen ontwijkend reageer en achter mijn moeders rug verstop bij wijze van spreken dan.

Haha oke dat was een beetje overdreven maar serieus als ik tentamens, deadlines etc heb kan ik heel vals worden. Dan is het beter als iedereen me maar gewoon met rust laat. Zodra ik mijn diploma op zak heb is dat probleem ook wel weer verholpen hoor.

Neejoh, komt door mijn naam. Izje7ieuwen zijn er ook om mensen te laten lachen haha.
 
8 apr 2013
890
159
Ahahah belletje is gaan rinkelen ow yeah! Ahaha maar een ultimatum stellen moeten ze ook niet doen, aangezien de hoe en wanneer lmektab is, dus een ultimatum aan zoiets stellen is geen goede oplossing ( denk dat ze dat ook doet om je gewoon een duwtje in die richting te geven, een beetje pushen kan geen kwaad)

Ach zo erg lijk je me ook weer niet, dat een man heeel heeeel geduldig moet zijn?

Thazje7ieuwt toch, ahahah ik weet niet waarom, maar ik blijf maar lachen door jou, heb je iets in m'n drinken gestopt of wat
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik krijg ook steeds vaker te horen: Wanneer gaan we weer bestilla eten? Dus in andere woorden Wanneer ga je trouwen? Dan zeg ik tegen die mensen Daar aan de overkant heb je een bakker met lekkere bestilla taakamay trankil
 
20 mei 2015
34
23
Ik krijg ook steeds vaker te horen: Wanneer gaan we weer bestilla eten? Dus in andere woorden Wanneer ga je trouwen? Dan zeg ik tegen die mensen Daar aan de overkant heb je een bakker met lekkere bestilla taakamay trankil
Ja dat ken ik ook.

Of ik hoor me tantes onderling hardop praten express heb echt zinnn in een feestt .. en dan kijken ze mij aan.. heksen haha

Maaruh idd Patron wnnr ga je trouwen haha
Ik krijg ook steeds vaker te horen: Wanneer gaan we weer bestilla eten? Dus in andere woorden Wanneer ga je trouwen? Dan zeg ik tegen die mensen Daar aan de overkant heb je een bakker met lekkere bestilla taakamay trankil
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hahah nee hoor, valt gewoon op , heb buiten niks te zoeken zkkr niet wanneer het winter is

Vrouwen denken meteen slecht als mannen buiten in een groepje staan. Maar we doen dan beetje uitwaaien en over auto's praten.. heel onschuldig dus
 
20 mei 2015
34
23
Vrouwen denken meteen slecht als mannen buiten in een groepje staan. Maar we doen dan beetje uitwaaien en over auto's praten.. heel onschuldig dus


Year right we praten niet over een groepje. Ik praat over echt jongens die scannen en oogcontact zoeken ahha zehma autos yeak haha zien jullie autos in ons haha
 
10 okt 2013
242
45
Ahahah belletje is gaan rinkelen ow yeah! Ahaha maar een ultimatum stellen moeten ze ook niet doen, aangezien de hoe en wanneer lmektab is, dus een ultimatum aan zoiets stellen is geen goede oplossing ( denk dat ze dat ook doet om je gewoon een duwtje in die richting te geven, een beetje pushen kan geen kwaad)

Ach zo erg lijk je me ook weer niet, dat een man heeel heeeel geduldig moet zijn?

Thazje7ieuwt toch, ahahah ik weet niet waarom, maar ik blijf maar lachen door jou, heb je iets in m'n drinken gestopt of wat
Jij moet vast knallende koppijn hebben door al die belletjes die je hoorde rinkelen hahaha
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik krijg ook steeds vaker te horen: Wanneer gaan we weer bestilla eten? Dus in andere woorden Wanneer ga je trouwen? Dan zeg ik tegen die mensen Daar aan de overkant heb je een bakker met lekkere bestilla taakamay trankil

Goeike! :haha:
Ow die kende ik nog niet. Haha Marokkanen gebruiken zelf eten als code taal ongelooflijk! :p
 
Bovenaan