Hoe gaan jullie ermee om?

Wat doe je als iemand je negeert?

  • Ik stuur hem of haar nog een keer

    Votes: 1 12,5%
  • Ik negeer ook keihard terug na reactie

    Votes: 2 25,0%
  • Ik laat het gewoon zo, boeit me vrij weinig

    Votes: 5 62,5%
  • Anders..

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    8
2 aug 2012
2.406
160
Hoe gaan jullie ermee om als je keihard genegeerd wordt door iemand (van wie je graag een reactie verwacht)? Hoe reageren jullie daar op? (Poll hierboven)

Ben wel benieuwd.


image.jpg
 
Laatst bewerkt:

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Als iemand mij negeert, dan neem ik ook afstand. Ik ga niet moeilijk doen voor iemand die mij niet wil spreken.
 
21 apr 2014
405
126
Als iemand mij negeert, dan neem ik ook afstand. Ik ga niet moeilijk doen voor iemand die mij niet wil spreken.


Dit is wat ik eigenlijk moet doen, maar ipv daarvan kan k het niet laten om toch weer wat te sturen.
Maar goed ik neem instellling van patron over vanaf nu, afstand nemen is het beste, als een ander zich niks van jou trekt dan is dat een teken. Verspil je energie er niet aan.
 
2 aug 2012
2.406
160
Dit is wat ik eigenlijk moet doen, maar ipv daarvan kan k het niet laten om toch weer wat te sturen.
Maar goed ik neem instellling van patron over vanaf nu, afstand nemen is het beste, als een ander zich niks van jou trekt dan is dat een teken. Verspil je energie er niet aan.

Aawh mimosa ik begrijp je helemaal. Ik ben ook zo :( en als je me wilt killen moet je me vooral negeren..al zeker als je graag reactie hebt dan zit ik er echt mee in. Ach ja
 
5 mrt 2012
18.240
681
Als ik weet dat iemand mij expres negeert, dan neem ik ook afstand. Ik zou het gewoon zo laten, totdat diegene terug reageert. Doet ie alsof er niks is gebeurd dan verwijder ik diegene alsof die er nooit is geweest. :bom:
 
16 apr 2012
3.101
73
Hahaha dan kennen ze mij nog niet
Neejoh ik vind negeren zo erg en vies ik gun dat niemand toe
 
6 apr 2015
218
62
Als ik genegeerd zou worden...en ik weet dat t met opzet is gedaan. Dan zou k ff met harde woorden spreken. En vervolgens op de block lijst weg met die handel.
Als die persoon daadwerkelijk om jou gaf had hij/zij dat nooit kunnen doen.
 
Bovenaan