Hoe gaan jullie ermee om?

Wat doe je als iemand je negeert?

  • Ik stuur hem of haar nog een keer

    Votes: 1 12,5%
  • Ik negeer ook keihard terug na reactie

    Votes: 2 25,0%
  • Ik laat het gewoon zo, boeit me vrij weinig

    Votes: 5 62,5%
  • Anders..

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    8

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Als ik genegeerd zou worden...en ik weet dat t met opzet is gedaan. Dan zou k ff met harde woorden spreken. En vervolgens op de block lijst weg met die handel.
Als die persoon daadwerkelijk om jou gaf had hij/zij dat nooit kunnen doen.

van harde woorden komt ruzie. Je moet juist als vrouw zijnde de eerste toenadering doen en met zachte woorden spreken (a)
 
6 apr 2015
218
62
van harde woorden komt ruzie. Je moet juist als vrouw zijnde de eerste toenadering doen en met zachte woorden spreken (a)
Dus stel iemand doet mij onrecht aan...moet ik dan als vrouwzijnde mezelf opofferen en met lieve woorden spreken? Ja dag k werk niet bij de GGD.
 
14 apr 2014
30
7
Heel makkelijk, als iemand je negeert dan betekent het dat diegene je niet meer wilt spreken. Ik verwijder die persoon gelijk.
 
1 jun 2014
248
104
Neem bv een zus, die kan je niet voor altijd negeren want je hebt haar nodig enz. En negeren kan soms ook goed zijn he... Negeren voor een paar uren ofzo moehim tot diegene is gecalmeerd ale ja k neem aan dat dat altijd gebeurd na een ruzie voor er slechte woorden enz worden gebruikt maar hangt er natuurlijk weer vanaf voor welke redenen je negeerd.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Dus stel iemand doet mij onrecht aan...moet ik dan als vrouwzijnde mezelf opofferen en met lieve woorden spreken? Ja dag k werk niet bij de GGD.

Dus als je lief bent voor iemand, noem jij dat opofferen? Er zullen momenten komen dat je even je trots opzij moet zetten
 
6 apr 2015
218
62
Dus als je lief bent voor iemand, noem jij dat opofferen? Er zullen momenten komen dat je even je trots opzij moet zetten
Nee, aan iemand die t niet waard is...
Waarom zal k moeite doen voor iemand als diegene het ook niet voor mij doet?
Daar heb je gelijk, af en toe moet je je trots aan de kant zetten wat ik overigens vaak heb gedaan...
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Nee, aan iemand die t niet waard is...
Waarom zal k moeite doen voor iemand als diegene het ook niet voor mij doet?
Daar heb je gelijk, af en toe moet je je trots aan de kant zetten wat ik overigens vaak heb gedaan...

Ja als iemand het niet waard is, begrijp ik jou wel. Iemand als je buurvrouw of medewerkster van McDonalds.
Maar close familie kun je moeilijk blijven negeren. Ook al doet die geen moeite, soms moet iemand de eerste stap zetten denk ik.
 
6 apr 2015
218
62
Ja als iemand het niet waard is, begrijp ik jou wel. Iemand als je buurvrouw of medewerkster van McDonalds.
Maar close familie kun je moeilijk blijven negeren. Ook al doet die geen moeite, soms moet iemand de eerste stap zetten denk ik.
Ik zie mijn medewerkster van de McDonalds eerder als mijn familie...

Ja maar niet keer op keer! Af en toe moet er ook een kwartje vallen bij diegene. Je doet niet t altijd fout...
 
Bovenaan