Hoe gaan jullie ermee om?

Wat doe je als iemand je negeert?

  • Ik stuur hem of haar nog een keer

    Votes: 1 12,5%
  • Ik negeer ook keihard terug na reactie

    Votes: 2 25,0%
  • Ik laat het gewoon zo, boeit me vrij weinig

    Votes: 5 62,5%
  • Anders..

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    8

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik zie mijn medewerkster van de McDonalds eerder als mijn familie...

Ja maar niet keer op keer! Af en toe moet er ook een kwartje vallen bij diegene. Je doet niet t altijd fout...

Ja ik zeg ook niet keer op keer. Maar je snapt wat k bedoel hoop ik
 
5 mrt 2012
4.451
127
het algemeen beeld van mensen laat zien dat vrouwen vaker zachtaardiger zijn dan mannen.

Toenadering dient door een ieder te geschiedde.
 
2 aug 2012
2.406
160
van harde woorden komt ruzie. Je moet juist als vrouw zijnde de eerste toenadering doen en met zachte woorden spreken (a)

Geloof mij patron, als je een hart hebt van steen dan helpen zachte woorden zelfs niet. Je mag daar bijna doodgaan van het janken, het zal hen niks doen want Tjah ze moeten niks van u hebben. Ik ben daar levende bewijs van dat sommige enorm hard kunnen ookal ben je als vrouwzijnde heel zacht en soms zelfs te emotioneel

Maar je hebt wel gelijk, ik vind ook dat vrouw eerder zacht moet blijven en niet tagenant doen
 
2 aug 2012
2.406
160
hangt ook af wie het is en wat voor band je met elkaar hebt

Ja idd, iemand die niks voor me betekent. Daar zal ik ook weinig aandacht aan besteden als ie me negeert of niet.

Maar iemand die dicht bij me staat, daar zit ik zwaar mee in als die me negeert
 
2 aug 2012
2.406
160
Maa shaa Allaah tov jullie allemaal ben ik eeechtt zwakkk :eek: ii ga nooit zomaar afstand nemen van iemand die wat voor me betekent, als ik word genegeerd door diegene
 
Bovenaan