Hoe moet ik Ishekrath maken?

6 feb 2011
13.473
66
Ik eet het alleen met 3id el-Adha dan vind ik het wel lekker maar daarna hoef ik het voor een jaar niet meer te zien...
Maar ik ben er niet vies van, ik maak het makkelijk schoon kook het, dat geldt ook voor poten/hoofden/hersenen etc etc..
Ik heb geen moeite om deze voor te bereiden maar eten mij niet gezien :hihi:

Schuif dat bord dan maar mijn richting op, ik ben gek erop :p
 
1 dec 2011
12.067
53
Ik eet het alleen met 3id el-Adha dan vind ik het wel lekker maar daarna hoef ik het voor een jaar niet meer te zien...
Maar ik ben er niet vies van, ik maak het makkelijk schoon kook het, dat geldt ook voor poten/hoofden/hersenen etc etc..
Ik heb geen moeite om deze voor te bereiden maar eten mij niet gezien :hihi:

Takrisht kan ik ook wel maken, darmen ook en het schoon maken doe ik ook. Dus thchum3et geef mij eindelijk eens een compliment vandaag, walou aandacht alleen maar negatief:hihi:
 
6 jan 2012
3.617
79
Takrisht kan ik ook wel maken, darmen ook en het schoon maken doe ik ook. Dus thchum3et geef mij eindelijk eens een compliment vandaag, walou aandacht alleen maar negatief:hihi:

Pfff weet je wel wat je van mij vraagt , je weet hoe moeilijk dat voor mij is, ik ben beter in geld geven dan in complimentjes..
Maar na deze gil naar positief aandacht zal ik ff de hand over mijn hart strijken...

Yedjies, je bent een geweldige meid..
Je bent een lot uit de loterij..
De man die jou aan haak heeft geslagen...
Mag in zijn handen knijpen met jou aan zijn zij...
 
S

Samir

Guest
Ik eet het alleen met 3id el-Adha dan vind ik het wel lekker maar daarna hoef ik het voor een jaar niet meer te zien...
Maar ik ben er niet vies van, ik maak het makkelijk schoon kook het, dat geldt ook voor poten/hoofden/hersenen etc etc..
Ik heb geen moeite om deze voor te bereiden maar eten mij niet gezien :hihi:

gewoon een ideale tarifesht..
 
30 mrt 2011
3.288
38
Dat je het niet lekker vind kan ik begrijpen maar kots tegen eten zeggen vind ik niet kunnen.
Je zou eens de honger echt moeten voelen dan zou je mensenvlees eten laat staan poten of pens.

dat is wel zo, alle eten moeten we gewoon waarderen want je weet niet hoe wij eindigen later
 
Bovenaan